eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › rejestrowanie samochodów RHD w PL
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 80

  • 71. Data: 2012-02-08 21:02:41
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-08 19:50, Martin Fox pisze:
    > Dnia Sun, 05 Feb 2012 22:06:46 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >
    >> Oczywiście jestem przeciwny zakazowi rejestracji w PL pojazdów
    >> z kierownica z prawej strony, ale jeżeli ma to być na stałe, to
    >> z racji kwestii wypadkowych należy się stosowna zwyżka w ubezpieczeniu
    >> - tak jak to jest w innych krajach :)
    >
    > Pełna zgoda, bo mimo wszystko, są autka które nie wyszły z kierownicą po
    > lewej w ogóle :)

    To prawda, ale jak napisałem, nie jestem przeciwny ich rejestracji w
    PL. Dostosować tylko do ruchu (w sumie wystarczą reflektory) i cóż
    więcej? Trochę rozsądku i parę groszy więcej na ubezpieczenia. Normalny
    świat.




  • 72. Data: 2012-02-08 21:03:12
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Martin Fox

    > Byłem, widziałem - drogi lokalne są węższe niż nasze, często na jedno
    > auto z miejscem na mijanie co jakiś czas. I co? I się da. I tak, wiem,
    > autostrady też widziałem, jechałem, ale co to ma do rzeczy?

    Da się, bo jak ktoś się spieszy, to jedzie autostradą.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 73. Data: 2012-02-08 21:07:08
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 08 Feb 2012 21:02:41 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > To prawda, ale jak napisałem, nie jestem przeciwny ich rejestracji w
    > PL. Dostosować tylko do ruchu (w sumie wystarczą reflektory) i cóż
    > więcej? Trochę rozsądku i parę groszy więcej na ubezpieczenia. Normalny
    > świat.

    A czemu zakladasz ze beda bardziej niebezpieczne ?
    Moze sie okazac ze mniej :-)


    J.



  • 74. Data: 2012-02-08 21:11:57
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-08 20:10, Krzysiek Kielczewski pisze:
    > Dnia 08.02.2012 Grejon<g...@g...com> napisał/a:
    >
    >>> Z obserwacji przydomowych: w większości padły samochody w przedziale
    >>> 5-8 lat. Obstawiam, że to najczęściej prostu koniec życia fabrycznego
    >>> akumulatora...
    >>
    >> Tak to jest jak się uwierzy w "bezobsługowość" :)
    >
    > Jak często badasz gęstość elektrolitu w swoim samochodzie?
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Nie o to mi chodzi. A nie badam bo nie mam jak :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi


  • 75. Data: 2012-02-08 21:12:47
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-08 21:07, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 08 Feb 2012 21:02:41 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> To prawda, ale jak napisałem, nie jestem przeciwny ich rejestracji w
    >> PL. Dostosować tylko do ruchu (w sumie wystarczą reflektory) i cóż
    >> więcej? Trochę rozsądku i parę groszy więcej na ubezpieczenia. Normalny
    >> świat.
    >
    > A czemu zakladasz ze beda bardziej niebezpieczne ?

    Ja? Skąd ten pomysł? Ja podzielam wnioski policji i ubezpieczycieli
    - z przykrością stwierdzę, że nie naszej/naszych.

    > Moze sie okazac ze mniej :-)

    Przy odpowiednich mechanizmach tak.


  • 76. Data: 2012-02-08 21:30:13
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 08.02.2012 Grejon <g...@g...com> napisał/a:

    >>>> Z obserwacji przydomowych: w większości padły samochody w przedziale
    >>>> 5-8 lat. Obstawiam, że to najczęściej prostu koniec życia fabrycznego
    >>>> akumulatora...
    >>>
    >>> Tak to jest jak się uwierzy w "bezobsługowość" :)
    >>
    >> Jak często badasz gęstość elektrolitu w swoim samochodzie?
    >
    > Nie o to mi chodzi. A nie badam bo nie mam jak :)

    Czyli jednak bezobsługowy, co?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski


  • 77. Data: 2012-02-08 21:35:02
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-08 21:30, Krzysiek Kielczewski pisze:
    > Dnia 08.02.2012 Grejon<g...@g...com> napisał/a:
    >
    >>>>> Z obserwacji przydomowych: w większości padły samochody w przedziale
    >>>>> 5-8 lat. Obstawiam, że to najczęściej prostu koniec życia fabrycznego
    >>>>> akumulatora...
    >>>>
    >>>> Tak to jest jak się uwierzy w "bezobsługowość" :)
    >>>
    >>> Jak często badasz gęstość elektrolitu w swoim samochodzie?
    >>
    >> Nie o to mi chodzi. A nie badam bo nie mam jak :)
    >
    > Czyli jednak bezobsługowy, co?

    Tak, ale praw fizyki nie oszuka. Jak wyjmiesz z niego więcej niż
    włożysz, to kiedyś powie "p*lę, nie robię".

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi


  • 78. Data: 2012-02-08 21:52:57
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 08.02.2012 Grejon <g...@g...com> napisał/a:

    >>>>>> Z obserwacji przydomowych: w większości padły samochody w przedziale
    >>>>>> 5-8 lat. Obstawiam, że to najczęściej prostu koniec życia fabrycznego
    >>>>>> akumulatora...
    >>>>>
    >>>>> Tak to jest jak się uwierzy w "bezobsługowość" :)
    >>>>
    >>>> Jak często badasz gęstość elektrolitu w swoim samochodzie?
    >>>
    >>> Nie o to mi chodzi. A nie badam bo nie mam jak :)
    >>
    >> Czyli jednak bezobsługowy, co?
    >
    > Tak, ale praw fizyki nie oszuka. Jak wyjmiesz z niego więcej niż
    > włożysz, to kiedyś powie "p*lę, nie robię".

    Nawet jak zawsze po odpaleniu silnika zostanie naładowany do pełna to w
    końcu się zużyje. Chemia też się nie da w głąba robić :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski


  • 79. Data: 2012-02-08 22:08:09
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jgug63$lfm$1@usenet.news.interia.pl...
    >W dniu 2012-02-08 16:37, Krzysiek Kielczewski pisze:
    >
    >> Z obserwacji przydomowych: w większości padły samochody w przedziale
    >> 5-8 lat. Obstawiam, że to najczęściej prostu koniec życia fabrycznego
    >> akumulatora...
    >
    > Tak to jest jak się uwierzy w "bezobsługowość" :)
    >

    Co tu obsługiwać jak akumulator zaspawany na głucho? W 3 akumulatorach,
    które teraz mam pod ręką, nawet nie udaje się podważyć żadnego dekielka.
    Poziomu elektrolitu nie można sprawdzić, bo obudowa nieprzezroczysta.
    Oryginalny Magnetti-Marelli w Fiacie wytrzymał 5,5 roku, oryginalny GM z
    Opla Astry - 6 lub 7 lat. Czyli nie odstaje to zbytnio od długości
    eksploatacji akumulatorów "obsługowych".


    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 80. Data: 2012-02-09 15:37:43
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/02/2012 20:03, to wrote:
    > begin Martin Fox
    >
    >> Byłem, widziałem - drogi lokalne są węższe niż nasze, często na jedno
    >> auto z miejscem na mijanie co jakiś czas. I co? I się da. I tak, wiem,
    >> autostrady też widziałem, jechałem, ale co to ma do rzeczy?
    >
    > Da się, bo jak ktoś się spieszy, to jedzie autostradą.

    Zwłaszcza tam, gdzie ona nie sięga..



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

strony : 1 ... 7 . [ 8 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: