  • 1. Data: 2011-01-15 10:13:17
    Temat: przegrzewanie napedu 4x4
    Od: jorgel <j...@o...pl>

    testowalem ostatnio pare samochodow 4x4 i w jednym przypadku
    - byla to dacia duster - powiedziano mi, ze chociaz autko posiada
    3 ustawienia napedu - 2x4,auto (2x4 lub 4x4 zaleznie od przyczepnosci)
    i lock (4x4) to w tym ostatnim ustawieniu nie moge jechac na dluzsza
    trase gdyz naped sie przegrzewa ... czy jest to typowe zjawisko w 4x4
    i bedzie wystepowac w innych tego typu qashqai czy sportage czy tez
    jest to wynik oszczednosci i niedopracowan wlasciwych tylko dusterom ?

  • 2. Data: 2011-01-15 11:43:38
    Temat: Re: przegrzewanie napedu 4x4
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > i bedzie wystepowac w innych tego typu qashqai czy sportage czy tez
    > jest to wynik oszczednosci i niedopracowan wlasciwych tylko dusterom ?

    Z reguły nie jest zalecane dluzsze jezdzenie na spietym napedzie -
    rowniez w 'rasowych' terenówkach typu landrover discovery, jakies
    patrole czy landruisery.

    Naped spinasz tylko w ekstremalnych warunkach, na codzien nie jest to
    potrzebne.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 3. Data: 2011-01-15 12:07:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek M

    > Z reguły nie jest zalecane dluzsze jezdzenie na spietym napedzie -
    > rowniez w 'rasowych' terenówkach typu landrover discovery, jakies
    > patrole czy landruisery.

    Tyle, że to nie ma żadnego związku z problemem w Dusterze...

  • 4. Data: 2011-01-15 12:10:27
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Z reguły nie jest zalecane dluzsze jezdzenie na spietym napedzie - rowniez
    > w 'rasowych' terenówkach typu landrover discovery, jakies patrole czy
    > landruisery.

    ciekawe brednie piszesz kolego. bardzo ciekawe. zwlaszcza w kontekscie
    landrovera disco.

  • 5. Data: 2011-01-15 12:28:13
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > ciekawe brednie piszesz kolego. bardzo ciekawe. zwlaszcza w kontekscie
    > landrovera disco.

    LC100 - ma staly naped 4x4 i nic sie nie przegrzewa,

  • 6. Data: 2011-01-15 12:35:09
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > LC100 - ma staly naped 4x4 i nic sie nie przegrzewa,

    disco rowniez. a reszta "prawdziwych terenowek" ma dolaczany przod oraz brak
    elementow ktore mogly by sie przegrzewac.

  • 7. Data: 2011-01-15 13:02:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-15, jorgel <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > i bedzie wystepowac w innych tego typu qashqai czy sportage czy tez
    > jest to wynik oszczednosci i niedopracowan wlasciwych tylko dusterom ?

    A co ten Duster ma między osiami? Dyfer? Dyfer z blokadą? Jakiś
    wynalazek?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2011-01-15 13:24:14
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    jorgel wrote:
> [...]
    > i bedzie wystepowac w innych tego typu qashqai czy sportage czy tez
    > jest to wynik oszczednosci i niedopracowan wlasciwych tylko dusterom ?

    W dusterze nie ma tak, że napęd "się rozpina" powyżej 30km/h?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-01-15 13:25:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > W dusterze nie ma tak, że napęd "się rozpina" powyżej 30km/h?

    Oczywiście że jest.
    Ale może chodziło o dłuższą jazdę w terenie, poniżej 30 km/h.

  • 10. Data: 2011-01-15 13:46:08
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Oczywiście że jest.
    > Ale może chodziło o dłuższą jazdę w terenie, poniżej 30 km/h.

    Zmylił mnie termin "w dalszą trasę" co nie kojarzy mi się z jazdą poniżej
    30km/h :)

    --
    pozdrawiam
    kml