-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Arek M <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: przegrzewanie napedu 4x4
Date: Sat, 15 Jan 2011 11:43:38 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 21
Message-ID: <igrtoo$2hg$1@inews.gazeta.pl>
References: <igrofd$t4$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 194.54.19.138.static.telsat.wroc.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1295088216 2608 194.54.19.138 (15 Jan 2011 10:43:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Jan 2011 10:43:36 +0000 (UTC)
X-User: absceu4
In-Reply-To: <igrofd$t4$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342804
[ ukryj nagłówki ]
> testowalem ostatnio pare samochodow 4x4 i w jednym przypadku
> - byla to dacia duster - powiedziano mi, ze chociaz autko posiada
> 3 ustawienia napedu - 2x4,auto (2x4 lub 4x4 zaleznie od przyczepnosci)
> i lock (4x4) to w tym ostatnim ustawieniu nie moge jechac na dluzsza
> trase gdyz naped sie przegrzewa ... czy jest to typowe zjawisko w 4x4
> i bedzie wystepowac w innych tego typu qashqai czy sportage czy tez
> jest to wynik oszczednosci i niedopracowan wlasciwych tylko dusterom ?
Z reguły nie jest zalecane dluzsze jezdzenie na spietym napedzie -
rowniez w 'rasowych' terenówkach typu landrover discovery, jakies
patrole czy landruisery.
Naped spinasz tylko w ekstremalnych warunkach, na codzien nie jest to
potrzebne.
--
PozdrawiAM!
WRX/240KM
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.11 12:07 to
- 15.01.11 12:10 marek
- 15.01.11 12:28 emes
- 15.01.11 12:35 marek
- 15.01.11 13:02 Krzysiek Kielczewski
- 15.01.11 13:24 kml
- 15.01.11 13:25 Cavallino
- 15.01.11 13:46 kml
- 15.01.11 14:32 Wojtek
- 15.01.11 15:34 marek
- 15.01.11 17:02 magnes
- 15.01.11 17:16 Arek M
- 15.01.11 17:21 Arek M
- 15.01.11 17:39 magnes
- 15.01.11 17:46 Arek M
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=