  • 1. Data: 2011-01-15 06:41:58
    Temat: rejestracja (właściciel i 2 współwłaścicieli)
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam jak to jest z rejestracją pojazdu, gdy prócz właściciela ma być
    2 współwłaścicieli?
    Chce by żonie i bratu "leciały" zniźki na ubezpieczenie.
    Są jakieś dodatkowe koszty za wpisanie współwłaścicieli?

    Wniosek o rejestracje pojazdu ma tylko miejsce na 1 współwłaściciela a
    w urzedzie nikt mi wczoraj nie kwapił sie by odebrać tel:)

    dzieki

  • 2. Data: 2011-01-15 08:00:02
    Temat: Re: rejestracja (właściciel i 2 współwłaścicieli)
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 21:41:58 -0800 (PST), uciu napisał(a):

> [...]
    > Chce by żonie i bratu "leciały" zniźki na ubezpieczenie.
    > Są jakieś dodatkowe koszty za wpisanie współwłaścicieli?

    Bez kosztów, chyba tylko jakaś opłata ewidencyjna 2zł.
    Wypełniasz druk z prośbą o dopisanie współwłaścicieli.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2011-01-15 08:27:14
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >Witam jak to jest z rejestracją pojazdu, gdy prócz właściciela ma być 2
    >współwłaścicieli?
    >Chce by żonie i bratu "leciały" zniźki na ubezpieczenie.

    a po co kombinowac jak wiele towarzystw przenosi teraz zniżki na małżonków??
    kupi żona aut to dostanieTwoje zniżki a tak w kwitach zamieszanie przy
    sprzedaży 3 właścicieli musi być. bez sensu
    pzdr
    GL