  • 1. Data: 2011-01-13 15:47:42
    Temat: Poduszki
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Toledo II, 1.9 TDI. Na mrozie, ok -(15-18) stopni, zapaliła się
    kontrolka poduszek powietrznych. Po skasowaniu błędu (fotel pasażera),
    po spadku temperatury rano do ok -16 stopni, znowu zapaliło się
    światełko na desce rozdzielczej i po przekręceniu kluczyka świeci cały
    czas. Czego to może być przyczyną i jak ją usunąć?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2011-01-13 17:18:37
    Temat: Re: Poduszki
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > a nie ma tam w pobliżu Ciebie jakiegoś ASO aby podjechać i sprawdzić?

    Byłem w warsztacie który ma komputer, ustalono, że chodzi o fotel
    pasażera i usunięto błąd. Przy temperaturach niewiele poniżej zera
    stopni kontrolka gasła. Po ponownych mrozach kontrolka znów się zapaliła
    i świeci dalej.

    Z podziękowaniem
    MJ

  • 3. Data: 2011-01-14 18:44:49
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2011-01-14 19:54:00
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:18:37 +0100, Tata napisał(a):

> [...]
    > pasażera i usunięto błąd. Przy temperaturach niewiele poniżej zera
    > stopni kontrolka gasła. Po ponownych mrozach kontrolka znów się zapaliła

    Sprawdź przewody (a głównie kostki) pod fotelem... czy nie ma luzu, czy nie
    zawilgocone...

    Wódz

  • 5. Data: 2011-01-14 23:10:55
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:igq5m9$8b7$...@n...dialog.net.pl...

> [...]
    > gasła. Po ponownych mrozach kontrolka znów się zapaliła i świeci dalej.

    nie no mega trafna diagnoza, i wzial za to forse?

    Tak jak ktos tu podemna napisal sprawdz kostki pod fotelem jak trzeba to
    zalej isolem, nie pamietam ale chyba tam idzie tez kabelek do napinaczy wiec
    to tez sprawdzic.

    a na przyszlosc jesli jedziesz sprawdzac bledy to dokladnie je notuj lacznie
    z kodem bledu.

  • 6. Data: 2011-01-17 21:50:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 15:47:42 +0100, Tata napisał(a):

    > czas. Czego to może być przyczyną i jak ją usunąć?

    Seat. Sprzedać, kupic auto.

    --

  • 7. Data: 2011-01-18 00:36:59
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Seat. Sprzedać, kupic auto.

    Zgadza się, wdepnąłem w ... Za kilka lat, jak dożyję, następny będzie
    Passat, a może chińczyk?

    Z ukłonami
    MJ