  • 41. Data: 2011-01-16 08:02:01
    Temat: Re: przegrzewanie napedu 4x4
    Od: jorgel <j...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 12:07, to pisze:
    > begin Arek M

    > Tyle, że to nie ma żadnego związku z problemem w Dusterze...

    a z czego ten problem wynika w przypadku dustera ? czy tylko duster ten
    problem ma ?

  • 42. Data: 2011-01-16 09:08:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 00:11:30 +0100, Bugatti wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=Zy8jocfu0bg
    >
    >Nie ma ograniczeń ... tzn. blokada dyfrów działa przez cały czas niezależnie
    >od prędkości pojazdu w porównaniu go innych gdzie jest "rozpinany"
    >automatycznie od xx km/h -

    Ale:
    a) czy na spietych wolno jezdzic po asfalcie czy instrukcja wyraznie
    zabrania ?

    b) ma to w ogole jakas blokade ? Bo mi wyglada ze hamulcami
    realizowane

    c) a jesli hamulcami .. to jak dlugo mozna jezdzic w terenie ?
    Zanim sie plyn zagotuje, albo klocki zuzyja :-)

    J.

  • 43. Data: 2011-01-16 12:43:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jorgel

    > a z czego ten problem wynika w przypadku dustera ?

    Nie mam pojęcia, pewnie z jakichś oszczędności.