  • 31. Data: 2012-04-11 16:27:29
    Temat: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Widzę że przy 100 klientach wychodzą Ci ułamki :)
    > Uprośćmy:
    > Trafiło Ci się 2 klientów w okresie rozliczeniowym.
    > Jednemu zrobiłeś za darmo wkładając materiał za 100zł.

    widzę, że przykład 100 klientów, choć bliski rzeczywistości był nie po linii
    i trzeba "uprościć" by sprawę doprowadzić do absurdu
    Idźmy jeszcze dalej, niech przyjdzie 1 klient i nie zapłaci jak nie będzie
    naprawione.

    wtedy po prostu dołoży się z własnej kieszeni (z oszczędności, zaskórniaków,
    kredytu)
    niekoniecznie trzeba zaraz dokraść brakujące pieniądze jak zasugerowałeś.

  • 32. Data: 2012-04-11 16:28:49
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "adamschodowy" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    > napisał w wiadomości news:jlji7k$8t9$1@inews.gazeta.pl...

    > to w wersji to-220 siedzi w tanich wkrętarko-wiertarkach za 70-110pln
    > (einhell itp, ten sam model różnie obrandowany) na pewno w tych 12 i 14,4V
    > http://wkretarka.com.pl/2011/10/27/wiertarko-wkretar
    ka-2-aku-18v-ladowanie1godz-bity/
    > http://www.nokaut.pl/wiertarki-i-wkretarki/wiertarko
    -wkretarka-einhell-bcd-18-1h.html
    ok ale coż to znaczy "w wersjii xxxxx"
    czy moge to po prostu wlutować?
    którą z dostepnych wersji układu mogę wlutować bez żadnych adaptacji???

  • 33. Data: 2012-04-11 16:41:43
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Jeżeli wszyscy (większość?) tak lubi, to dlaczego nikt nie chce tego mu
    > zrobić?

    no właśnie? chetnie kupie kilka takich scalaczków i nawet przepłacę.
    prosze podać cenę.

    nie mam scalaka.

    > Podał konkretną kwotę za naprawę uszkodzenia. Z tym że nawet on nie wie co
    > jest uszkodzone.
    > Tranzystor raczej nie spłynął sam z siebie. Pewnie do wymiany będą
    > wtryskiwacze, być może że elektronika
    > jest uszkodzona poważniej. I to wszystko za 1000zł?

    wtryskiwacze już są wymienione

    > Nieuczciwe z jego strony jest jedno: spłynięty tranzystor jest ewidentną
    > usterką. Niezależnie co jeszcze jest uszkodzone jego należy wymienić.
    > Jeżeli zleca wymianę tranzystora, to dlaczego zapłatę uzależnia od
    > niewiadomoczego.

    bo nie mogę zapłacić za usługę niewiadomoczego.
    mogę zapłacić za naprawę, nie za jej usiłowanie.

    > Za wymianę tranzystora zapłaciłby zdecydowanie mniej niż 1000zł. Za
    > naprawę komputera cena wydaje się realna.
    > Za naprawę samochodu może być za mało.

    dlatego pisałem o hazardzie
    można wtopić 100zł robocizny i części (sądzę że mniej), a wygrać 1000zł.

    można też się zgłosić się na ochotnika, który weźmie komputerek, sobie go
    zdiagnozuje
    i powie że "naprawiam za XXXX zł"
    a ja się godzę lub nie.
    jezeli sie nie godzę to komputer wraca do mnie, a ja nic nie płacę.
    z tymi warunkami spisujemy umowę

    Do sprawy podchodze dośc lekko bo nie ja wykładam kasę i pewnie skończy się
    naprawą za 10000zł jak nie znajdzie się nikt konkretny ;-)

  • 34. Data: 2012-04-11 16:47:44
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i trzeba "uprościć" by sprawę doprowadzić do absurdu
    > Idźmy jeszcze dalej, niech przyjdzie 1 klient i nie zapłaci jak nie będzie

    Nie po linii to jest Twoja odpowiedź. Zapytam jeszcze raz:
    Albo w odwrotną stronę:
    Skąd wziąłeś te 100zł na darmową część dla klienta?

    Co jest abusrdalnego w 1,2 klientach miesięcznie?
    Gdybyś sprzedawał mieszkania to wyciągałbyś 100 miesięcznie?
    .. chociaż słyszałem, że ktoś ostatnio dostał mieszkanie za darmo.. :)

    > wtedy po prostu dołoży się z własnej kieszeni (z oszczędności,
    > zaskórniaków, kredytu)
    > niekoniecznie trzeba zaraz dokraść brakujące pieniądze jak zasugerowałeś.

    ... ta, janosikowanie.

    --
    Desoft

  • 35. Data: 2012-04-11 20:25:22
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Nie po linii to jest Twoja odpowiedź. Zapytam jeszcze raz:
    > Albo w odwrotną stronę:
    > Skąd wziąłeś te 100zł na darmową część dla klienta?

    niedawno było o darmowej diagnostyce, (ok, czas, wiedza, amortyzacja
    narzędzi, czynsz, ogrzewanie, no i lutowie i prąd do lutownicy ;-))
    ...a tu nagle pojawiają się jakieś części, dziwne.

    > Co jest abusrdalnego w 1,2 klientach miesięcznie?

    procent sytuacji gdzie musisz wyjść poza schemat jest absurdalny.
    przy 1,2 klientach miesięcznie wyjdzie Ci znowu ułamek, który tak był
    nie w smak.

    > Gdybyś sprzedawał mieszkania to wyciągałbyś 100 miesięcznie?

    na szczęście elektronika jest ciut tańsza i sam sobie odpowiedz jak się
    to ma do sprawy.