  • 1. Data: 2012-04-03 22:29:40
    Temat: Przestrojenie radia Pioneer T1808
    Od: eMKaP <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    nie wiem czy na temat ale mam pytanie
    czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
    aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

  • 2. Data: 2012-04-04 00:02:10
    Temat: Re: Przestrojenie radia Pioneer T1808
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    eMKaP wrote:

    > Witam,
    >
    > nie wiem czy na temat ale mam pytanie
    > czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
    > aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

    A w jadłospisach sprawdzałeś? Podobno można przeprogramować kolory, więc i
    krok skanowania może da się zmienić na 25kHz.

    Waldek

  • 3. Data: 2012-04-04 00:14:14
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wklejam swoje z forum samochody:

    A sprawdzałeś, jak to radio u nas działa?
    Czego brakuje przy przeszukiwaniu zakresu?
    Radia z amerykańskiego rynku odbierają u nas całkiem ładnie, niestety
    najczęściej co drugą stację, bo synteza przeskakuje o 0.2 MHz po nieparzystych
    końcówkach przez zakres 87.5 do 107.9
    U nas radio powinno skakać po zakresie 87.5 do 108 MHz co 0.1 MHz - dwa razy
    mniejsze działki.
    W niektórych radiach (bardzo rzadko) da się skok syntezy przestawić kombinacją
    klawiszy, w niektórych można (rzadko)znaleźć przy procesorze zworki
    umożliwiające tę zmianę ale najczęściej procesory robione są na tylko na
    amerykański rynek, nieprzestrajalne - głównie w odbiornikach będących
    fabrycznym wyposażeniem auta.
    Szukałem przez Google jakiejś instrukcji od tego radia (o ile podałeś poprawną
    nazwę, ja znalazłem T1808 = deh-m8027zt) - za darmo nie ma żadnych informacji,
    Pioneer nie przyznaje się do posiadania instrukcji.
    Są strony na których można instrukcje kupić.
    Stare radioodbiorniki potrafiłem chytrymi sztuczkami zmusić do odbioru w
    Polsce wszystkich stacji - niestety gęstość upakowania i miniaturowe elementy
    przy powierzchniowym, często dwustronnym montażu, wielowarstwowym druku -
    w nowych modelach praktycznie takie przeróbki uniemożliwiają.