  • 11. Data: 2016-01-22 01:17:21
    Temat: Re: projektowanie wzmacniacza
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 15:16, b...@g...com pisze:

    > Najpierw musisz zadać pytanie w takiej formie,
    > by było zrozumiałe dla odbiorcy.
    >
    > Tu masz pewien trop dzięki któremu możesz stać
    > się bogaty:
    > https://www.rp.pl/artykul/1197062-Rewolta-Amerykanki
    ---szwedzka-uczelnia-pozwana-za-niski-poziom-nauczan
    ia.html

    Gdyby zaskarżył wszystkie etapy edukacji to wyszłoby sporo forsy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2016-01-22 01:20:06
    Od: Mario <M...@...pl>

    > To dzwiek chcesz wzmacniac. Trzeba bylo tak od razu.

    No przecież napisał sygnały. Było się domyślić, że akustyczne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2016-01-22 04:29:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 20 Jan 2016 06:16:04 -0800 (PST), b...@g...com
    wrote:

> [...]
    >się bogaty:
    >https://www.rp.pl/artykul/1197062-Rewolta-Amerykank
    i---szwedzka-uczelnia-pozwana-za-niski-poziom-naucza

    A moze zamiast czlowieka flekowac, sprobowac mu pomoc?

    Same "experty" quw.... Wszystko wiedzieli juz w kolysce

    A.L.

  • 14. Data: 2016-01-22 09:36:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...
    >użytkownik platformowe głupki napisał:
    [...]
    >A moze zamiast czlowieka flekowac, sprobowac mu pomoc?
    >Same "experty" quw.... Wszystko wiedzieli juz w kolysce

    Andrzeju, za rzadko tu zagadasz.

    Odszukaj pare jego postow, to zrozumiesz.

    J.

  • 15. Data: 2016-01-22 16:57:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to w sumie bardzo ciekawy temat, jakość dyskusji na newsach...
    99% wypowiedzi dla mnie to powskie nabijanie punktów na granty...
    zupełnie bez jakiejkolwiek wartość...

    także zapraszam na moje forum ;o)))

  • 16. Data: 2016-01-22 17:18:14
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 22.01.2016 o 16:57, platformowe głupki pisze:
    > to w sumie bardzo ciekawy temat, jakość dyskusji na newsach...
    > 99% wypowiedzi dla mnie to powskie nabijanie punktów na granty...
    > zupełnie bez jakiejkolwiek wartość...
    >
    > także zapraszam na moje forum ;o)))

    Statystycznie rzecz biorąc 99% Twoich postów to także bzdury.

    Jakub Rakus

  • 17. Data: 2016-01-22 18:06:08
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak to 1 dyrektywa wspólnoty europejskiej...

  • 18. Data: 2016-01-25 20:53:37
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 22 Jan 2016 17:18:14 +0100, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:

    >Statystycznie rzecz biorąc 99% Twoich postów to także bzdury.

    I nawzajem

    A.L.