  • 1. Data: 2016-01-19 17:21:35
    Temat: Modulator w instalcji antenowej
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    Witam.

    Mam modulator sygnalu TV wpinany w instalacje antenowa wcz.
    Chce tam puscic sygnal z kamery. Ogolnie wszystko dziala, nie ma odbic
    nie ma zaklocen.

    Ale mam takie pytanie, czy wpuszczajac to w instlacje do ktorej
    podlaczona jest antena na dachu, mozna to podlsuchac? Czyli czy antena
    moze to wypuscic i sygnal moze byc odebrany przez kodos kto sie o to
    postara?

    pozdro
    Tomek

  • 2. Data: 2016-01-19 17:34:53
    Temat: Re: Modulator w instalcji antenowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >podlaczona jest antena na dachu, mozna to podlsuchac? Czyli czy
    >antena moze to wypuscic i sygnal moze byc odebrany przez kodos kto

    Zwykla antena to wypuszcza bez problemu.

    Ale jesli masz przy antenie wzmacniacz, to on w druga strone
    transmituje zdecydowanie gorzej.
    Nie musi byc nawet przy antenie, byleby byl miedzy antena a miejscem
    podpiecia modulatora ...

    J.

  • 3. Data: 2016-01-19 18:15:15
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-01-19 o 17:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zwykla antena to wypuszcza bez problemu.

    Wzmacniacza brak. Mozna cos poradzic bez wkladania wzmacniacza, ktory
    jest nie potrzebny?

    pzdro

  • 4. Data: 2016-01-19 18:52:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Wzmacniacza brak. Mozna cos poradzic bez wkladania wzmacniacza, ktory
    >jest nie potrzebny?

    Zwrotnica, diplekser, sprzegacz ... ale wzmacniacz bedzie chyba
    najtanszy :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-01-19 19:45:58
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-01-19 o 18:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zwrotnica, diplekser, sprzegacz ... ale wzmacniacz bedzie chyba
    > najtanszy :-)

    Nie orientuje sie w tym wiec troche bladze.
    Zwrotnice pasywne z tego co widze w opisach puszczaja w dwie strony, te
    zasialne chyba nie. Dipleksery (sumator) laczy pasmo sat z tv i nie puszcza?
    Wzmacniacz np taki wymaga zasialania ale za to sie sprawdzi?
    http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/AP107M-Wzmacn
    iacz-antenowy-23dB-montaz-zewnetrzny/18077

    Chcialem cos pasywnego ale chyba nie ma czegos takiego.

    Tmek

  • 6. Data: 2016-01-19 20:41:22
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 19.01.2016 o 19:45, Tmek pisze:

    > Chcialem cos pasywnego ale chyba nie ma czegos takiego.
    >
    > Tmek

    Są filtry pasmowo zaporowe na konkretne kanały.

  • 7. Data: 2016-01-19 20:48:16
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 19.01.2016 o 20:41, t-1 pisze:

    > Są filtry pasmowo zaporowe na konkretne kanały.

    Uzupełnienie:
    Są nawet strojone:
    http://sprzet-sieciowy.pl/osprzet-tv-/6446--filtr-nc
    rodkowo-zaporowy-strojony-f4-.html

  • 8. Data: 2016-01-19 23:17:59
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-01-19 o 20:48, t-1 pisze:

    > Uzupełnienie:
    > Są nawet strojone:
    > http://sprzet-sieciowy.pl/osprzet-tv-/6446--filtr-nc
    rodkowo-zaporowy-strojony-f4-.html

    Dzieki, wyglada ciekawie.
    Z drugiej strony, jest szansa ze dam kilka modulatorow, wiec bede
    potrzebowac pokrycie wieksze niz 4 kanaly ktore pokrywa taki filtr.

    pozdro

  • 9. Data: 2016-01-20 00:13:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-19 o 23:17, Tmek pisze:

    rodkowo-zaporowy-strojony-f4-.html

    > Dzieki, wyglada ciekawie.
    > Z drugiej strony, jest szansa ze dam kilka modulatorow, wiec bede
    > potrzebowac pokrycie wieksze niz 4 kanaly ktore pokrywa taki filtr.

    Kilka modulatorów - znaczy kilka kamer?
    To nie lepiej już pójść w kamery TCP/IP?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2016-01-20 15:18:09
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-01-20 o 00:13, Adam pisze:

    rodkowo-zaporowy-strojony-f4-.html

    > Kilka modulatorów - znaczy kilka kamer?
    > To nie lepiej już pójść w kamery TCP/IP?

    Byla taka opcja, ma duzo, w zasadzie wiekszosc plusow.
    Ale nie ma prostego i taniego rozwiazania zeby puscic to na kilka
    ekranow przy istniejacych kablach.
    W moim przypadku to zastosowanie domowe. Kazdy tv ma tuner analogowy,
    wystarczy dostroic i jest. Przy ip albo komp albo tablet i duzo bardziej
    ciezke w dostepie.

    Tmek