  • 1. Data: 2016-01-19 01:00:44
    Temat: SONDA wraca
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    http://www.fakt.pl/polska/nowy-dyrektor-tvp-2-maciej
    -chmiel-chce-przywrocic-program-sonda,artykuly,60345
    7.html

    Zaintrygowalo mnie natomiast to:
    - To bardzo dobry projekt, który udało mi się wczoraj znaleźć, spotkać z
    jego autorem i który chciałbym rozwinąć.
    Z tego co wiem, z zespolu zyje tylko Marek Siudym, ktory z "Sondy"
    odszedl na dlugo przed smiercia panow K&K.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2016-01-19 01:32:05
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Prawdę mówiąc, trudno to oceniać.
    Bo - próba wskrzeszenia SONDY jest - na poziomie bezpośrednim - tak samo
    sensowne, jak próba powtórzenia Kabaretu Starszych Panów.
    Czyli - abstrakcja.

    Ale... gdyby podejść do tego nie odtwórczo tylko twórczo - to kto wie.
    Tyle, że to by wymagało ludzi i poziomu, którego zupełnie nie kojarzę ze
    współczesną TVP.

    No ale może jestem człowiekiem małej wiary...

  • 3. Data: 2016-01-19 02:23:56
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > to by wymagało ludzi i poziomu, którego zupełnie nie kojarzę ze
    > współczesną TVP.

    Jest Radek Brzozka, bardzo fajnie prowadzi swoj program.
    We Wiadomosciach TVP dzisiaj byla pierwsza od niepamietnych czasow
    jakakolwiek wiadomosc naukowa/techniczna.
    Trzymam kciuki, zeby program powstal.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2016-01-19 06:58:56
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 19.01.2016 o 02:23, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Jest Radek Brzozka, bardzo fajnie prowadzi swoj program.

    Hmm. Chyba nie mowisz tego powaznie...

  • 5. Data: 2016-01-19 11:00:43
    Od: s...@g...com

    użytkownik tomek napisał:

    > Hmm. Chyba nie mowisz tego powaznie...

    Cudów oczekujesz?

    Nowości w l.80 były odbierane trochę inaczej
    niż dzisiaj.

    Teraz nowości mogę mieć za tydzień w domu. Nie ma
    już tego łał, panie loty w kosmos spowszechniały.

  • 6. Data: 2016-01-19 11:23:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Jan 2016 06:58:56 +0100, tomek <t...@a...ma.kota.pl>
    wrote:
    > Hmm. Chyba nie mowisz tego powaznie...

    Nie kojarzę pana, ale jeśli program będzie prowadzony w atmosferze
    zachwytu "nad techmologią" (jak większość) to mu popularności nie
    wróżę.
    Konwencja programu oparta o spór sceptyka z ostrożnym entujastą to
    absolutne minimum. No i musi być Wodzianka.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-01-19 14:11:30
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 11:23, Marek pisze:

> [...]
    > Konwencja programu oparta o spór sceptyka z ostrożnym entujastą to
    > absolutne minimum. No i musi być Wodzianka.

    Będzie jak z powrotem innej naszej legendy - Syrenki.
    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/zdjecia/510806,1
    ,syrenka-amz-kutno-rozbita-wypadek-warszawa-policja-
    syrena.html

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2016-01-19 15:30:13
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powitanko,

    > Jest Radek Brzozka, bardzo fajnie prowadzi swoj program.

    Ale on jest sam jeden, a historyczna Sonda, to debata 2 "przeciwległych"
    (bez skojarzeń proszę) facetów, gdzie czasem miało się wrażenie, że zaraz
    zaczną się naparzać.
    Ja mimo wszystko nie mam tak wyczucia, kogoś dać Radkowi, nie bijcie, jeśli
    zapodam kogoś nie teges w tych sprawach, kojarzę Laboratorium Niedzickiego,
    kojarzę jakiś program, gdzie połączono naukę ze współzawodnictwem sportowym,
    tytułu, ani prowadzącego nie pomnę... Połączyć i może też niech debatują?
    Może tym razem coś w stylu rozmowa ojca z synem?

    > We Wiadomosciach TVP dzisiaj byla pierwsza od niepamietnych czasow
    > jakakolwiek wiadomosc naukowa/techniczna.
    > Trzymam kciuki, zeby program powstal.

    I oby tego nie zjebali.

    --
    CZ

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2016-01-19 15:30:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup
    >Będzie jak z powrotem innej naszej legendy - Syrenki.
    >http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/zdjecia/510806,
    1,syrenka-amz-kutno-rozbita-wypadek-warszawa-policja
    -syrena.html

    Unia doplaca ? Koniec swiata.

    No ale to sie w takim razie musi udac - musi, pod grozba zwrotu
    doplaty :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-01-19 15:33:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Nie kojarzę pana, ale jeśli program będzie prowadzony w atmosferze
    > zachwytu "nad techmologią" (jak większość) to mu popularności nie wróżę.
    > Konwencja programu oparta o spór sceptyka z ostrożnym entujastą to

    Ano. Boję się, że zaraz zahaczą to o jakąś poprawność polityczną i zjebią na
    całej linii.

    > absolutne minimum. No i musi być Wodzianka.

    A już myślałem, że go (no, tego z flagami w psich, no...) skutecznie
    zdjęli... Ja chcę nauki, a nie gapić się na babskie cyce, czy twerka, te
    sobie mogę w minutę w necie wyszukać.

    --
    Quoted-Printable-a

    ---