  • 11. Data: 2009-09-23 20:04:21
    Temat: Re: program do edycji zdjęć
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Gamariel" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h9b613$3me$1@news.onet.pl...

    > Witam
    > MicrograFX Picture Publisher, teraz chyba jest na topie wersja 10

    Nie teraz i nie na topie, bo wersja 10 jest chyba od 2003 roku. Firma
    projektu nie rozwija, bo już istnieje. Ale przyznaję, program bardzo fajny i
    przyjemny w obsłudze.
    Ale te rzeczy, o których naspisała Jolanta, to w zasadzie bez problemu
    znajdzie IrfanView (F12).

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2009-09-27 20:56:22
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    hej !

    > Do pryszczy jest w Picasie narzędzie klonowania/plamkowania.

    Łał ! faktycznie ! nie wiedziałem... ale działa to jakoś dziwacznie,
    chciałem usunąć śmieć na wodzie. Klikam na śmiecia przesówam myszkę obok
    na czystą wodę, śmiec znika ale w jego miejscu mam kółko o kolorze
    ciemniejszym od tej wody co była obok :-(

    EMPI

  • 13. Data: 2009-09-27 20:57:54
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > na czystą wodę, śmiec znika ale w jego miejscu mam kółko o kolorze
    > ciemniejszym od tej wody co była obok :-(

    hmm.. za drugim razem już to działa dobrze ...
    no i "przesuwam" ;-)

    EMPI

  • 14. Data: 2009-09-27 21:30:04
    Od: John Smith <u...@e...net>

    EMPI napisał(a):

    > hmm.. za drugim razem już to działa dobrze ...
    > no i "przesuwam" ;-)

    Może kwestia wielkości pędzla. Trzeba poeksperymentować.

    --
    Mirek