  • 1. Data: 2009-09-22 10:11:34
    Temat: Jakie koszty zakupu w USA
    Od: r...@o...pl

    Witam. Jaki jest koszt zakupu i przesyłki sprzętu w USA (chodzi o sklep
    bhvideo.com). Chodzi o cały koszt tzn. opłata za wysyłkę, cło itp. Pozdrawiam,
    rafał.

  • 2. Data: 2009-09-22 10:14:32
    Temat: Re: Jakie koszty zakupu w USA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    r...@o...pl napisał(a):

    > Witam. Jaki jest koszt zakupu i przesyłki sprzętu w USA (chodzi o sklep
    > bhvideo.com). Chodzi o cały koszt tzn. opłata za wysyłkę, cło itp.

    IMO: Cena zakupu + cena wysyłki + cło liczone od ceny zakupy razem z
    kosztami wysyłki + vat liczony od ceny zakupu z kosztami wysyłki i cłem.
    Czasem jeszcze dojdzie do tego opłata dla spedytora za obsługę
    formalności celnych.

    Tu masz stawki: http://www.zakupyzusa.com/?pg=customs

    j.

  • 3. Data: 2009-09-22 10:16:45
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > kosztami wysyłki + vat liczony od ceny zakupu z kosztami wysyłki i cłem.
    > Czasem jeszcze dojdzie do tego opłata dla spedytora za obsługę

    Tlumaczac na nasze - dodaj 30% do ceny w USA to za duzo sie nie pomylisz.

  • 4. Data: 2009-09-22 10:19:07
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    >>> Witam. Jaki jest koszt zakupu i przesyłki sprzętu w USA (chodzi o sklep
    >
    > Tlumaczac na nasze - dodaj 30% do ceny w USA to za duzo sie nie pomylisz.

    Wniosek: przy obecnym kursie dolara gra nie warta świeczki...

    Adameck

  • 5. Data: 2009-09-22 10:19:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Sep., 12:16, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Tlumaczac na nasze - dodaj 30% do ceny w USA to za duzo sie nie pomylisz.

    dokladnie tak jest
    po uwzgolednieniu wszystkich oplat cena podawana w USA wychodztila u
    nas tyle samo tyle , ze w EUR
    teraz moze troche mniej bo USD slabszy - ale to ten rzad wielkosci.

  • 6. Data: 2009-09-22 12:24:08
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Wniosek: przy obecnym kursie dolara gra nie warta świeczki...

    Weź jeszcze pod uwage potencjalne kłopoty z reklamacją/gwarancją

    MaW

  • 7. Data: 2009-09-23 07:34:47
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    r...@o...pl pisze:
    > Witam. Jaki jest koszt zakupu i przesyłki sprzętu w USA (chodzi o sklep
    > bhvideo.com). Chodzi o cały koszt tzn. opłata za wysyłkę, cło itp. Pozdrawiam,
    > rafał.

    By to wszystko ominac proponuje zakup w UK.
    Obejrzyj te strone. Ceny bardzo fajne. Co prawda nie korzystalem jeszcze
    z tego sklepu, ale mysle ze nie powinno byc problemu.

    http://www.justcam4you.com/index.php

    Piotr

  • 8. Data: 2009-09-23 07:36:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr F. napisał(a):

    > http://www.justcam4you.com/index.php

    A wysylaja do Polski? Bo z tego co slyszalem, na skutek braku jakis umow
    pomiedzy British Post i Poczta Polska nikt nie gwarantuje, ze paczka
    dotrze, nie mozna wysylac paczek ubezpieczonych i co za tym idzie 3/4
    wysylek po prostu znika...

    j.

  • 9. Data: 2009-09-23 07:38:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > pomiedzy British Post i Poczta Polska nikt nie gwarantuje, ze paczka
    > dotrze, nie mozna wysylac paczek ubezpieczonych i co za tym idzie 3/4

    I zeby bylo ciekawsze to ponoc na terenie UK a nie u nas...

    Mi "zniknal" obiektyw, na szczescie uzywka za kilkadziesiat funciakow.

  • 10. Data: 2009-09-23 07:52:45
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Piotr F." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > By to wszystko ominac proponuje zakup w UK.
    > Obejrzyj te strone. Ceny bardzo fajne. Co prawda nie korzystalem jeszcze z
    > tego sklepu, ale mysle ze nie powinno byc problemu.
    >
    > http://www.justcam4you.com/index.php

    Zanim zaproponujesz sklep, z którego nie korzystałeś, to przynajmniej
    sprawdź jego wiarygodność...

    http://www.mi-fo.de/forum/lofiversion/index.php/t248
    18.html

    --