  • 21. Data: 2009-05-18 15:00:01
    Temat: Re: problem z kolorami
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Mam więcej cierpliwości niż Kuba ;-) i spytam jeszcze raz.

    Nie interesuje mnie twoja cierpliwość. Interesowała mnie twoja pomoc.
    Niestety wtedy ciebie nie było. Teraz jednak jesteś.

    > Sprawdziłeś który program wyświetla poprawnie?

    Zależało mi aby dwa programy wyswietlały podobnie.

    Poprawnie to bedzie mam nadzieje dzisiaj wieczorem. O ile dotrze do mnie
    nowy monitor wraz z fachowcem od ustawiania.

    > Bo to że wszystkie teraz wyświetlają podobnie nie oznacza, że
    > wyświetlają lepiej niż wcześniej.

    Maja wyświetlać podobnie. Od prawidłowego będzie stacjonarny.
    Naprawde nie zalezy mi tak bardzo aby laptop wspaniale odzwierciedlał
    kolory.

    pozdr

  • 22. Data: 2009-05-18 15:10:06
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Co za różnica czy jest zielony czy nie?

    Dla niego pewnie jest różnica. Zielony to taki gorszy.

> [...]
    > Jeśli będzie to inny program to będzie przynajmniej miał podgląd jak
    > wygląda jego obrazek na prawidłowo skonfigurowanych systemach.
    > Jeśli żaden nie będzie dobry to niech zgłębia temat.
    >
    > Natomiast wyłączenie zarządzania kolorami powoduje, że w ogóle nie wie
    > jak wyglądają jego zdjęcia dla innych - i co będzie miał z tej
    > powtarzalności? Że będzie powtarzał ciągle te same błędy??
    >
    > "Dlaczego mówicie że każde moje zdjęcie ma jakiś dziwny zafarb?
    > Przed wysłaniem moich zdjęć na serwer sprawdzam je na kilku programach i
    > na wszystkich wyglądają tak samo dobrze!" ;-)

    Dzieki za rady.

    Naprawde nie mam czasu sie tym zajmować. Nie żyje z fotek tak jak wielu
    tutaj. Fotkowanie to dla mnie zabawa. Zarabiam inna pracą dzieki której
    moge sobie na ta zabawe w robienie zdjatek pozwolić.
    Jakiś czas temu pytałem tutaj na grupie o monitor eizo. dzieki za
    ówczesne rady. Własnie ma do mnie dzisiaj dojechać wraz z gosciem ktory
    ma to ustawiś, skalibrowac, sprofilować czy cuś. Może przy okazji
    poustawia mi i lapka. I mam nadzieje pokaże jak bawić sie kalibratorem.

    Jeszcze raz dzieki za pomoc. A tym którzy nie pomogli dzieki za tylko
    takie potraktowanie.
    Pozdrawiam
    MM

  • 23. Data: 2009-05-18 15:12:16
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Jasne, mnie byle co cieszy :)

    No to równy Gość jesteś.

  • 24. Data: 2009-05-18 16:01:22
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Dzieki za rady.
    >
    > Naprawde nie mam czasu sie tym zajmować. Nie żyje z fotek tak jak
    > wielu tutaj. Fotkowanie to dla mnie zabawa. Zarabiam inna pracą

    Ekstra :)

    Jakbys zamiast pisac po proznicy czytal, to juz bys dawno
    sobie wszystko poustawial...

  • 25. Data: 2009-05-19 08:12:25
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Ekstra :)
    >
    > Jakbys zamiast pisac po proznicy c

    Może.
    Jednak mistrzem pisania "po próżnicy" na grupie to właśnie Ty jesteś.
    Pozdrawiam
    MM