  • 11. Data: 2009-05-18 12:05:25
    Temat: Re: problem z kolorami
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Mon, 18 May 2009 10:46:23 +0200, a402 wrote:

    > Ruszyłem i użyłem. Dzieki podpowiedziom tutaj na grupie zajęło mi to 1
    > godz a nie dwa dni.

    Rozumiem, że zastosowałeś pomysł wyłączenia zarządzania kolorami?
    Bo w ciągu godziny jedynie tyle można zrobić. I co? Jesteś
    usatysfakcjonowany?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 12. Data: 2009-05-18 12:21:31
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Rozumiem, że zastosowałeś pomysł wyłączenia zarządzania kolorami?
    > Bo w ciągu godziny jedynie tyle można zrobić.
    Tak, znacznie sie poprawiło.

    >I co? Jesteś
    > usatysfakcjonowany?

    Jest dużo lepiej niz było. Nad całym zagadnieniem posiedze w przerwach
    miedzy zarabianiem na chlebuś.

    Pozdrowienia
    MM

  • 13. Data: 2009-05-18 13:32:40
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Mon, 18 May 2009 14:21:31 +0200, a402 wrote:

    > Tak, znacznie sie poprawiło.

    No proszę, jak łatwo zapanować nad kolorami, ale jest jeszcze
    skuteczniejszy sposób - użyć monochromatycznego monitora.

    > Jest dużo lepiej niz było. Nad całym zagadnieniem posiedze w
    > przerwach miedzy zarabianiem na chlebuś.

    Nie jest lepiej, jest jednakowo źle - przy poprzednich ustawieniach była
    szansa, że choć jeden program pokazuje kolory prawidłowo, można to
    było bardzo łatwo sprawdzić i zejęłoby to mniej niż godzinę.

    Linki do stron które opisują jak szybko skontrolować monitor były na
    tej grupie {albo na pl.rec.foto} w tamtym tygodniu.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 14. Data: 2009-05-18 13:55:00
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Nie jest lepiej, jest jednakowo źle -

    Pamietasz o co pytałem?
    Programy takie jak picassa, irfanview czy photoshop wyświetlały to samo
    zdjecie w bardzo różnych kolorach. Teraz, po zmianie o której juz było,
    kolory sa podobne (były wczesniej (BARDZO RÓZNE).
    Tak więc jest lepiej
    choc ja nie napisałem, że jest dobrze.

    pozdr

  • 15. Data: 2009-05-18 13:59:06
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > samo zdjecie w bardzo różnych kolorach. Teraz, po zmianie o której
    > juz było, kolory sa podobne (były wczesniej (BARDZO RÓZNE).

    Tak czy owak cieszymy sie razem z Toba :)

  • 16. Data: 2009-05-18 14:07:57
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Mon, 18 May 2009 15:55:00 +0200, a402 wrote:

> [...]
    > samo zdjecie w bardzo różnych kolorach. Teraz, po zmianie o której
    > juz było, kolory sa podobne (były wczesniej (BARDZO RÓZNE).

    Mam więcej cierpliwości niż Kuba ;-) i spytam jeszcze raz.

    Sprawdziłeś który program wyświetla poprawnie?

    > Tak więc jest lepiej
    > choc ja nie napisałem, że jest dobrze.

    Bo to że wszystkie teraz wyświetlają podobnie nie oznacza, że
    wyświetlają lepiej niż wcześniej.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 17. Data: 2009-05-18 14:15:25
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 18 May 2009 16:07:57 +0200, Dariusz Zygmunt <i...@a...net>
    wrote:

    >Bo to że wszystkie teraz wyświetlają podobnie nie oznacza, że
    >wyświetlają lepiej niż wcześniej.

    WKF - jak ktoś jest ,,zielony'' to MSZ lepiej jak wszystkie
    wyświetlają źle niż zastanawianie się który robi to dobrze - wychodzą
    wtedy powtarzalne rezultaty.

    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 18. Data: 2009-05-18 14:31:04
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Mon, 18 May 2009 16:15:25 +0200, Grzegorz Krukowski wrote:

    > WKF - jak ktoś jest ,,zielony'' to MSZ lepiej jak wszystkie
    > wyświetlają źle niż zastanawianie się który robi to dobrze - wychodzą
    > wtedy powtarzalne rezultaty.

    Co za różnica czy jest zielony czy nie?

    Jeśli znajdzie program który pokazuje poprawnie i załóżmy że będzie
    to fotoshop, wtedy wszelkie dyskusje się kończą.
    Jeśli będzie to inny program to będzie przynajmniej miał podgląd jak
    wygląda jego obrazek na prawidłowo skonfigurowanych systemach.
    Jeśli żaden nie będzie dobry to niech zgłębia temat.

    Natomiast wyłączenie zarządzania kolorami powoduje, że w ogóle nie wie
    jak wyglądają jego zdjęcia dla innych - i co będzie miał z tej
    powtarzalności? Że będzie powtarzał ciągle te same błędy??

    "Dlaczego mówicie że każde moje zdjęcie ma jakiś dziwny zafarb?
    Przed wysłaniem moich zdjęć na serwer sprawdzam je na kilku programach i
    na wszystkich wyglądają tak samo dobrze!" ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 19. Data: 2009-05-18 14:53:12
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Tak czy owak cieszymy sie razem z Toba :)

    I z czego sie cieszysz? Zawsze tak masz?

  • 20. Data: 2009-05-18 14:56:00
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > I z czego sie cieszysz? Zawsze tak masz?

    Jasne, mnie byle co cieszy :)