    From: a402 <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: problem z kolorami
    Date: Mon, 18 May 2009 17:00:01 +0200

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Mam więcej cierpliwości niż Kuba ;-) i spytam jeszcze raz.

    Nie interesuje mnie twoja cierpliwość. Interesowała mnie twoja pomoc.
    Niestety wtedy ciebie nie było. Teraz jednak jesteś.

    > Sprawdziłeś który program wyświetla poprawnie?

    Zależało mi aby dwa programy wyswietlały podobnie.

    Poprawnie to bedzie mam nadzieje dzisiaj wieczorem. O ile dotrze do mnie
    nowy monitor wraz z fachowcem od ustawiania.

    > Bo to że wszystkie teraz wyświetlają podobnie nie oznacza, że
    > wyświetlają lepiej niż wcześniej.

    Maja wyświetlać podobnie. Od prawidłowego będzie stacjonarny.
    Naprawde nie zalezy mi tak bardzo aby laptop wspaniale odzwierciedlał
    kolory.

    pozdr