  • 51. Data: 2013-07-06 14:48:04
    Temat: Re: pojemność a moc
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 6 Jul 2013 11:26:28 +0200, J.F. napisał(a):

    > Postep. Kiedys z 1.6 wyciskali 75KM.
    > A z 1.8 150 - co kto lubi :-)

    A z 1.6 185KM - wolnossąca Honda Civic z 1996r :)

  • 52. Data: 2013-07-06 14:56:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Jul 2013 14:02:00 +0200, scobowski napisał(a):

    > Nie stać Cię i dorabiasz do tego ideologię :)

    Wiedzialem, ze ktos to powie :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 53. Data: 2013-07-06 15:36:20
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-07-05 15:06, anacron pisze:

    > Przesadzasz. Aczkolwiek Twój punkt widzenia wywodzi się zapewne z faktu
    > jeżdżenia autem po dziadku w Niemczech, który tylko na ryby jeździł i
    > przez 12 lat nakręcił tylko 150000 km. :D

    Mozna oczywiście uważac, że obawy o trwałość tych nowych wynalazków to
    "przesada" i że akurat te dobre Helmuty z VW specjalnie te nowe,
    wysokoobrotowe, oturbinowe, wysilone silniki o małej pojemności po to
    zaczęli produkować, żeby były trwalsze od starszych generacyjnie i po to
    tez, aby nabywcy przez wiele lat ani warsztatom i fabryce (części)
    specjalnie nie dawali zarobić, ani dłuuugo nowego samochodu nie musieli
    kupować...
    Można tez mieć głębokie przeświadczenie, że ziemia jest płaska...
    ;-))

    PS. Tak naprawdę NIKT (no, może oprócz fabrycznych kierowców testowych)
    nie wie, jak te nowe silniki w długiej eksploatacji będą się zachowywać,
    jak zniosą tysiące km przebiegu. Może okazać się, że będą one akurat
    wyjątkiem od obserwowanej wszędzie tendencji uznawania w konstrukcji i
    technologii priorytetu wymagań księgowych nad przyzwoita inzynierią.
    Może...;-)
    Wiadomo jednakże, że aby wysilony silnik miał trwałość podobna do mniej
    wysilonego MUSI byc wykonany z droższych materiałów i z większą (więc
    zazwyczaj droższą) starannością.
    Jak chcesz być testerem nowych technologii,- twoje pieniadze, twoja
    wola.. konstytucja tego nie zabrania;-))

  • 54. Data: 2013-07-06 15:45:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Jul 2013 14:48:04 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > A z 1.6 185KM - wolnossąca Honda Civic z 1996r :)

    A to chyba jakas wyzylowana rajdowka ?
    Bo normalny VTEC mial 160KM jesli dobrze pamietam,
    ale klient placil za to przy ustawianiu zaworow :-)

    J.

  • 55. Data: 2013-07-06 18:55:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 6 Jul 2013 15:45:15 +0200, J.F. napisał(a):

    > A to chyba jakas wyzylowana rajdowka ?
    > Bo normalny VTEC mial 160KM jesli dobrze pamietam,

    160KM miało B16A2, B16A miało 185KM - były chyba jakieś europejskie wersje
    z tym silnikiem, chociaż bardziej popularny był w Japonii.

    > ale klient placil za to przy ustawianiu zaworow :-)

    Lepsze to niż zacierające się hydrauliczne popychacze we Fiacie :)
    A sama regulacja luzu w Hondzie jest bardzo prosta i wygodna.

  • 56. Data: 2013-07-06 19:06:03
    Od: s...@g...com

    > A z 1.6 185KM - wolnossąca Honda Civic z 1996r :)

    Do dlaczego na wsiach przed dyskotekami królował/króluje(?) golf TDi?

    ps
    nie obrażam nikogo sam jestem ze wsi i wiem że marzeniem każdego było takie coś. A
    jak miałeś VR6 to miałeś takie branie .....:)

  • 57. Data: 2013-07-06 20:35:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.07.2013 19:06, s...@g...com pisze:
    > Do dlaczego na wsiach przed dyskotekami królował/króluje(?) golf TDi?

    TDI? Raczej benzynowy 1,6 z LPG. Potem przyszła moda na pełnoletnie BMW
    serii 3, a teraz coraz częściej Audi.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 58. Data: 2013-07-08 07:54:01
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > To o czym mówisz miałoby miejsce gdyby działała taka zasada że nowe
    > samochody to loteria, więc byłyby tanie. A po okresie kiedy samochód
    > zasłynie z trwałości i niezawodności, na rynku wtórnym płaconoby za nie
    > więcej niż w salonie za nowe :-)

    Generalizowanie, na podstawie próby z populacji, że coś jest trwałe i niezawodne to
    też loteria.

  • 59. Data: 2013-07-08 11:41:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Jul 2013 07:54:01 +0200, Jan Koval napisał(a):

    > Generalizowanie, na podstawie próby z populacji, że coś jest trwałe i niezawodne to
    też loteria.

    Pewnosc daja wyniki na probie 100-procentowej :)
    Przy mniejszych to po prostu przyblizenie, ale dlaczego zaraz loteria?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 60. Data: 2013-07-09 10:00:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Jul 2013, Maciek wrote:

    > Pewnosc daja wyniki na probie 100-procentowej :)

    Ototo :)

    > Przy mniejszych to po prostu przyblizenie, ale dlaczego zaraz loteria?

    W sumie wynik daje taki jak loteria - przy losowaniu w totka też masz
    prawie pewność że nie trafisz nic wartościowego.
    Ale przy odrobinie pecha wychodzi Ci skrzywiony wynik.
    :)

    pzdr, Gotfryd