  • 1. Data: 2013-07-04 09:06:32
    Temat: może tym byście się przejechali?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    http://rebkow.siudalski.pl/czolg.html
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-07-04 11:25:07
    Temat: Re: może tym byście się przejechali?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-04 09:06, Użytkownik SJS napisał:
    > http://rebkow.siudalski.pl/czolg.html

    U nas nie Zjednoczone Królestwo i nie wolno gąsienicami
    niszczyć asfaltu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-07-04 16:43:58
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-07-04 11:25, RadoslawF pisze:

    > U nas nie Zjednoczone Królestwo i nie wolno gąsienicami
    > niszczyć asfaltu.

    A dla czołgów jeżdżących w filmach po asfalcie są specjalne gąsienice z
    gumowymi wstawkami. Na czymś takim czołg mniej niszczy asfalt niż
    40-tonowy zestaw, bo nacisk jednostkowy jest mniejszy.

  • 4. Data: 2013-07-04 17:17:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości
    http://rebkow.siudalski.pl/czolg.html

    Z przyjemnoscia ... ale czy nie strach publikowac takich rzeczy ?
    Popatrzy jakis polucjant, lufa jest, trzeba skontrolowac i sie zrobi
    nieprzyjemnie :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-07-05 08:45:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2013 17:17, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Z przyjemnoscia ... ale czy nie strach publikowac takich rzeczy ?
    > Popatrzy jakis polucjant, lufa jest, trzeba skontrolowac i sie zrobi

    Może jemu o to chodzi? Narobi dymu, ktoś przyjedzie skontrolować, a
    potem Siudalski będzie mógł płakać, że rząd go nęka i chce Broń odebrać
    ;) (wielka litera zamierzona - Siudalski to jeden z tych, którzy
    uważają, że jak wszyscy będą chodzić uzbrojeni po zęby to będzie raj na
    Ziemi ;) )

  • 6. Data: 2013-07-05 09:19:41
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-07-05 08:45, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > ;) (wielka litera zamierzona - Siudalski to jeden z tych, którzy
    > uważają, że jak wszyscy będą chodzić uzbrojeni po zęby to będzie raj na

    Raj może nie, ale z pewnością będzie bezpieczniej.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 7. Data: 2013-07-05 13:23:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.07.2013 09:19, WW pisze:

    > Raj może nie, ale z pewnością będzie bezpieczniej.

    Chyba żartujesz.

    Tylko wypadków było by więcej. I eskalacji głupich kłótni.

  • 8. Data: 2013-07-05 13:41:02
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 05 Jul 2013 13:23:23 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Chyba żartujesz.
    >
    >Tylko wypadków było by więcej. I eskalacji głupich kłótni.

    Właśnie daltego, że eskalacja mogłaby być "ostateczna" - może do niej
    nie dojść.
    Tak, być może byłoby więcej wypadków... Pytanie: o ile więcej?
    W tej chwili mamy ok. 500 tys. sztuk broni w prywatnych rękach.
    Jak wiele jest teraz wypadków?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2013-07-05 14:27:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.07.2013 13:41, Jarek Andrzejewski pisze:

    > Właśnie daltego, że eskalacja mogłaby być "ostateczna" - może do niej
    > nie dojść.

    Naiwnyś ;)

    Przeciętny łepek z "klamką" będzie czuł się tak ważny, że tym bardziej
    nie będzie mógł pozwolić, by jakaś zniewaga uszła bezkarnie.

    > Tak, być może byłoby więcej wypadków... Pytanie: o ile więcej?
    > W tej chwili mamy ok. 500 tys. sztuk broni w prywatnych rękach.

    Tylko co to za prywatne ręce, hmm?

    Ile z tego jest na wyposażeniu strzelnic oraz różnego rodzaju
    konwojentów, hmm?

    > Jak wiele jest teraz wypadków?

    Nie wiem, nie widziałem statystyk.

    A'propos statystyk - panikarze wołający o uzbrojenie ludzi bezczelnie
    kłamią twierdząc, że jest coraz bardziej niebezpiecznie. Choćby rozboje,
    włamania i zabójstwa spadły o połowę, kradzieże o 1/3 i tylko
    przestępstwa gospodarcze mają odwrotny trend (drogowe nieco "falują").

    Teraz moje pytanie: jak broń palna pomogłaby ci w obronie przed
    przestępstwami, jakimi ofiarą w ostatnich 10 latach ofiarą padłeś ty czy
    twoi znajomi?

    Konkretne przykłady przestępstw poproszę.

  • 10. Data: 2013-07-05 16:05:44
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 05 Jul 2013 14:27:55 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Przeciętny łepek z "klamką" będzie czuł się tak ważny, że tym bardziej
    >nie będzie mógł pozwolić, by jakaś zniewaga uszła bezkarnie.

    więc dlaczego przeciętny łepek nie nosi miecza, maczety, pistoletu
    gazowego, gazu w spraju - i nie używa ich przy każdej sprzeczce? Bo
    może jednak rozważa konsekwencje użycia takiego narzędzia?

    >Ile z tego jest na wyposażeniu strzelnic oraz różnego rodzaju
    >konwojentów, hmm?

    Nie wiem, ale mogę napisać, że połowa jest w prywatnych, niezawodowych
    rękach (broń myśliwska).

    >Nie wiem, nie widziałem statystyk.

    no właśnie... A mimo to twierdzisz, że będzie źle?
    Jakie wypadki masz na myśli i dlaczego sądzisz, że ryzyko wypadku dla
    Ciebie konkretnie miałoby wzrosnąć?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski