  • 1. Data: 2013-07-04 08:57:58
    Temat: Koniec z samochodami używanymi?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Grupa dilerów samochodów niemieckich chce wprowadzić de facto zakaz
    handlu używanymi samochodami.

    Szczegóły choćby tu:
    http://www.plwolnosci.pl/a/2692/Mozliwy-zakaz-handlu
    -uzywanymi-autami-w-Polsce.

    Ciekawe co dalej z tym pomysłem.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2013-07-04 09:19:28
    Temat: Re: Koniec z samochodami używanymi?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    WW nabazgrał(a):

    > Witam
    > Grupa dilerów samochodów niemieckich chce wprowadzić de facto zakaz handlu
    > używanymi samochodami.

    BYŁO :)

  • 3. Data: 2013-07-04 09:20:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-04, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Grupa dilerów samochodów niemieckich chce wprowadzić de facto zakaz
    > handlu używanymi samochodami.

    Czytasz czy tylko pisujesz? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-07-04 19:14:42
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    tylko czemu taki chlam gospodarczy chca wcisnac biednym polakom ?

    w cale UE tez sa takie zapisy, czy selektywnie tam gdzie nowki sie nie
    sprzedaja
    bo ludzi na to nie stac?

  • 5. Data: 2013-07-04 22:18:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Jul 2013, Tomek wrote:

    -uzywanymi-autami-w-Polsce.
    [...]
    > tylko czemu taki chlam gospodarczy chca wcisnac biednym polakom ?

    Widać nie doceniacie siły lobbowania Cavallino ;)
    (sprawdzić w archiwach kto tam jeszcze był za takim zakazem)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2013-07-09 11:46:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1307042217090.3816@quad..
    .

    > [...]
    >
    > Widać nie doceniacie siły lobbowania Cavallino ;)
    > (sprawdzić w archiwach kto tam jeszcze był za takim zakazem)

    Nie byłem i nie jestem za zakazem handlu używkami.
    Co najwyżej za zakazem zasilania naszego rynku nieustannym strumieniem
    złomów z Zachodu.

  • 7. Data: 2013-07-09 11:54:47
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 11:46:16 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Nie by�em i nie jestem za zakazem handlu u�ywkami.
    >
    > Co najwy�ej za zakazem zasilania naszego rynku nieustannym strumieniem
    >
    > z�om�w z Zachodu.

    Oczywiście, złomom mówimy nie, ale przecież musi być możliwość
    legalnej sprzedaży Cee'da po zakończeniu tej nieprzyzwoicie
    długiej gwarancji ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 8. Data: 2013-07-09 12:01:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Jul 2013 02:54:47 -0700 osobnik zwany Marcin
    Kiciński napisał:

    > Oczywiście, złomom mówimy nie, ale przecież musi być możliwość legalnej
    > sprzedaży Cee'da po zakończeniu tej nieprzyzwoicie długiej gwarancji ;)

    ależ po co. Przecież po 7 latach to bedzie kompletny złom, który należy
    natychmiast zutylizować bo zagraża wszystkim naokoło :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2013-07-09 12:24:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:2377db95-b741-4ccc-ae36-a0ce28d11430@go
    oglegroups.com...

    > Oczywiście, złomom mówimy nie, ale przecież musi być możliwość
    > legalnej sprzedaży Cee'da po zakończeniu tej nieprzyzwoicie
    > długiej gwarancji ;)

    Chociażby - prawa nabyte trzeba szanować.
    Akurat w ciągu pół roku mam zamiar tak zrobić. ;-)

  • 10. Data: 2013-07-09 18:13:14
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.07.2013 11:54, Marcin Kiciński pisze:
    > Oczywiście, złomom mówimy nie, ale przecież musi być możliwość
    > legalnej sprzedaży Cee'da po zakończeniu tej nieprzyzwoicie
    > długiej gwarancji ;)

    Hahaha. Czego? Pytam jako były właściciel nowego Cee'da. Gwarancja 7 lat
    to "chłyt małketingowy". Po pierwsze uzbrojona jest limitem 150kkm, co u
    mnie w jednym z dwóch Cee'dów zaowocowało końcem gwarancji na większość
    rzeczy po 17 miesiącach, po drugie w całości obwarowana była szeregiem
    wykluczeń. Drugi Cee'd na tzw. gwarancji wytrwał 4 lata bez 4 miesięcy,
    po czym przy przebiegu 157kkm pogięły się w nim blachy. :)

    Teraz mam i30, niby gwarancja tylko 5 lat, ale bez limitu kilometrów.
    Szereg wykluczeń podobny do tych z Cee'da.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza