  • Data: 2011-06-27 21:42:09
    Temat: podwyzszany bus vs zwykly - minusy w trasie/na wakacjach?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    rozmawialem ostatnio z gosciem ktory zjechal pol Europy fiatem Scudo.
    Stwierdzil, ze w krajach poludniowych - Francja, Hiszpania itp. jest
    sporo ograniczen (parkowanie, wjazd) dla samochodow wyzszych niz 2
    metry i ogolnie niski bus lepszy niz wysoki.
    Mozna prosic o potwierdzenie albo zaprzeczenie tej tezy? Mam mozliwosc
    dolozenia wysokiego dachu do swojego VW T3 i zastanawiam sie czy
    bedzie sporo minusow tej zabawy. Na pewno drozej na promach, bede mial
    klopoty z jazda po lesnych drogach (czasami mi sie zdarza), co
    jeszcze?

    pozdr
    Piotr