  • 1. Data: 2011-06-06 14:43:25
    Temat: Odp: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: Dawid Pytel <d...@g...com>

    Witam

    Odradzam Insignię ze względu na małą ilość miejsca z tyłu.
    Wybierając samochód z żoną priorytetem była dla nas ilość miejsca w środku, dlatego
    proponuję zerknąć na Forda Mondeo lub Superba (w tej cenie nawet wersję 4x4 jesteś w
    stanie znaleźć).
    Żona jeździ Mondeo i jest zachwycona. Teraz dostępna jest wersja świeżo po liftingu.

    Zastanawiałeś się może nad mniej popularnymi samochodami jak np: Mazda 6 lub Subaru?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-06 15:28:35
    Temat: Re: Odp: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Jun 2011 05:43:25 -0700 (PDT), Dawid Pytel

    > Mazda 6

    Sam jeżdżę wersją starszej generacji (GG). Miejsca nieporównywalnie więcej
    niż w Insigni, ale z denerwujących rzeczy nowa M6 (GH) nie doczekała się
    nadal np. nawiewów na tylne kanapy (są tylko pod nogami), a w tej klasie
    samochodu to powinien już być standard (choć w końcu M6 dorobiło się
    dwustrefowej klimy). Praktycznie zerowa możliwość konfiguracji auta. Jest
    też sporo bubli wieku młodzieńczego. Ogólnie, choć ładnie się Mazda
    prezentuje na kołach, to nie polecam tego auta.

    W tej klasie to rzeczywiście najlepiej cenowo i wyposażeniowo przedstawia
    się Superb, aczkolwiek o ile poprzednia generacja była neutralna z wyglądu
    (wszak kopia starego Paska) i nawet kiedyś chciałem zakupić, tak nowa
    generacja mnie zupełnie odpycha.

    Ale, możę warto się zastanowić nad innym modelem Mazdy, mianowicie CX-7.
    Piękne auto rodzinne, ze sportową duszą (2.3 DISI 260km). Ale niestety tu
    tylko manual. Cenowo to wyskoczy ponad 150 tys. zł ale nie tak znowu wiele.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2011-06-06 17:12:16
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-06-06 15:28, Myjk pisze:
    > tak nowa
    > generacja mnie zupełnie odpycha

    Ale kombi im się udało. Duże auta w wersji kombi rzadko nie wyglądają
    jak karawan.
    Swoją drogą to nowy superb i tak piękniejszy jet niż nowy passat.
    P.

  • 4. Data: 2011-06-06 17:47:17
    Temat: Re: [OT]Odp: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN (was: Odp: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN)
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 05:43:25 -0700 (PDT), Dawid Pytel napisał(a):

    > Wybierając samochód z żoną priorytetem była dla nas ilość miejsca w środku, dlatego
    proponuję zerknąć na Forda Mondeo lub Superba (w tej cenie nawet wersję 4x4 jesteś w
    stanie znaleźć).

    Chryste Panie.

    Wybierając samochód, kierowaliśmy się z żoną ilością miejsca...

    albo:

    Gdy wybieraliśmy z żoną samochód, zwracaliśmy uwagę przede wszystkim na...

    Czy naprawde imieslowy to taka czarna magia?

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2011-06-06 19:36:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Dawid Pytel

    > Wybierając
    > samochód z żoną priorytetem była dla nas ilość miejsca w środku

    Która marka dodaje żonę do samochodu?

  • 6. Data: 2011-06-07 08:37:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 06 Jun 2011 17:12:16 +0200, Pan Piskorz

    > Ale kombi im się udało. Duże auta w wersji kombi
    > rzadko nie wyglądają jak karawan.

    Jeśli chodzi o linię boczną, to oczywiście jest bardzo przystępna.
    Natomiast przedni grill oraz reflektory przednie jak i tylne to mimo
    wszystko dramat. Np. do Mazdy6 GH zdecydowanie Superbowi brakuje.

    > Swoją drogą to nowy superb i tak piękniejszy jet niż nowy passat.

    Tutaj zdecydowanie tak.

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2011-06-07 08:38:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    06 Jun 2011 17:36:04 GMT, to

    > Która marka dodaje żonę do samochodu?

    Dobrze, że nie teściową...
    Chociaż... to się rozumie samo przez się. ;)

    --
    Pozdor Myjk