  • 1. Data: 2011-11-09 17:03:30
    Temat: plener Kalwaria Zebrzydowska i alternatywa innego
    Od: jurekk <j...@j...com>

    dawno tu nie pisałem,
    wybieram się pofocić w kalwarii, i dodatkowo
    potrzebuję też jakieś miejsce z zadaszeniem w razie niepogody na focenie
    z modelką ? ruiny...jakiś stary lokal?

    z góry dzięki

  • 2. Data: 2011-11-10 15:37:56
    Od: jurekk <j...@j...com>

    W dniu 2011-11-09 18:03, jurekk pisze:
> [...]
    > wybieram się pofocić w kalwarii, i dodatkowo
    > potrzebuję też jakieś miejsce z zadaszeniem w razie niepogody na focenie

    nikt nie bywal w tamtej okolicy??

  • 3. Data: 2011-11-10 17:46:53
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > nikt nie bywal w tamtej okolicy??

    Oj bywał bywał....
    Oprócz Kalwarii polecam jeszcze Lanckoronę - tam czas się zatrzymał. Może
    uda się to poczuć jak będzie ładna pogoda.
    Ruiny też są - ale nic specjalnego. Warto jednak tam pójść.
    Lanckorona w centrum wygląda jak skansen - niedawno nawet tam prądu nie było
    (podobno opór konserwatora zabytków)
    Jeżeli będzie brzydka pogoda - to klasztor/sanktuarium w kalwarii łącznie z
    "dróżkami kalwaryjskimi" i stare budynki.

    Pozdr. Hals.

  • 4. Data: 2011-11-15 13:25:31
    Od: jurekk <j...@j...com>

    W dniu 2011-11-10 18:46, Hals pisze:

> [...]
    > Jeżeli będzie brzydka pogoda - to klasztor/sanktuarium w kalwarii łącznie z
    > "dróżkami kalwaryjskimi" i stare budynki.

    ok dzięki, zgadza się zaliczyłem prawie wszystko...