  • 1. Data: 2011-11-07 13:03:03
    Temat: Nowości Panasa (GX1 i 3D1
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    Jakoś nikt nie zauważył... Się dzisiaj pojawiły:

    GX1 - GF na sterydach, pod kątem bardziej ambitnych typów:
    - matryca 16 MPx
    - macany ekran
    - AVCHD 1080/60i
    - "orientation sensor" i poziomica
    - mikrofon strereo
    - dodatkowe guziki Fn (łącznie z tymi na ekranie - 4)
    - ISO 12800
    - 20 fps przy 4 MPx, 4,2 fps w pełnej rozdziałce
    - cena 700 dolców za body, 800 ze zwykłym kitem, 950 z kitem GX

    Oraz nowy kompakt 3D1, który cyka foty i kręci filmy zarówno w 3d jak i 2d.

    de Fresz

  • 2. Data: 2011-11-07 14:31:55
    Temat: Re: Nowości Panasa (GX1 i 3D1
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "de Fresz" <d...@N...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > - cena 700 dolców za body, 800 ze zwykłym kitem, 950 z kitem GX
    >
    > Oraz nowy kompakt 3D1, który cyka foty i kręci filmy zarówno w 3d jak i

    No, w tym "3D1" baza 3D jest tak zaj...., że chyba tylko do fotografowania
    robaczków sie nadaje.

  • 3. Data: 2011-11-07 19:25:05
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-07 14:03, de Fresz pisze:
> [...]
    > - cena 700 dolców za body, 800 ze zwykłym kitem, 950 z kitem GX
    >
    > Oraz nowy kompakt 3D1, który cyka foty i kręci filmy zarówno w 3d jak i 2d.

    Czekamy na testy DR w GX1. W G2 jest taki sobie, w G3 chyba jeszcze
    gorszy. Gdyby poprawili DR, to przy rozdzielczości i jakości optyki jaką
    mają Olki/Panasy byłby świetny sprzęt...

    Y.

  • 4. Data: 2011-11-07 19:39:36
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "yarecky" <n...@o...pl> wrote:

    > Czekamy na testy DR w GX1. W G2 jest taki sobie, w G3 chyba jeszcze
    > gorszy. Gdyby poprawili DR, to przy rozdzielczości i jakości optyki
    > jaką mają Olki/Panasy byłby świetny sprzęt...

    Spokojnie można postawić dużą kasę na wariant, że postęp (jeśli
    w ogóle) będzie prawie niezauważalny - matryce w O/P już należą do
    maksymalnie wyżyłowanych przy danej rozdzielczości, w dodatku mają
    zdecydowane I. miejsce pod względem niskiego rozrzutu jakości dla
    kolejnych modeli: co wersja, to często wypada toczka-w-toczkę jak swoi
    (nawet wiekowi) poprzednicy, co pięknie pokazuje ranking oraz wykres
    (kolor niebieski), że powtórzę:
    http://www.flickr.com/photos/plrecfotocyfrowa/571408
    7010/in/photostream/

    Barierą dalszych wzrostów jest rozmiar matrycy, trzeba więc
    cierpliwie czekać, aż ulegnie poprawie sama technologia pozyskiwania
    czystego elektrona z fotona. :)

    BTW: Z mojego rozeznania G3 to także funkcjonalny kastrat w stosunku
    do G2 (kwestia dywersyfikacji oferty względem GHx).

    Mariusz [mr.]