  • 1. Data: 2011-11-09 17:18:50
    Temat: Kraków Nowy Sącz dobre wydruki na bannerach
    Od: jurekk <j...@j...com>

    Potrzebuje namiaru na firme, która robi bannery z dobrymi nadrukami
    jakości foto, ponieważ będą na bannerze eksponowane fotki. Cena za
    usługę tez odgrywa rolę.
    Ktoś może kogoś polecić?

  • 2. Data: 2011-11-10 10:51:04
    Temat: Re: Kraków Nowy Sącz dobre wydruki na bannerach
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Ktoś może kogoś polecić?

    Chcesz drukować 720dpi czy 1440 dpi?
    Ostatnio zlecałem ponad 40m2 wydruków na maszynie 720 dpi.
    Po sprawdzeniu kilku firm (i konsultacjach z grafikami) , zwłaszcza z
    Krakowa i okolic - nie znalazłem nic godnego uwagi w dobrej cenie.
    Prawie wszystkie miały paski na wydruku.
    Ja wybrałem ofertę z informacją: "druk FALĄ - żadnego paskowania".
    Faktycznie wydruk wyglądał ładniej niż u innych i pasków nie było.
    Zresztą przy tych cenach bannerów (taniej niż na papierze) możesz śmiało
    zlecić próbki. A może nawet mają fragmenty (odpady) takich wydruków -
    zadzwoń i porozmawiaj.
    Jak pojedziesz przez Andrychów k. Wadowic to tam wiszą te bannery
    (grafika) - możesz zobaczyć :-)

    Pozdr. Hals.

  • 3. Data: 2011-11-10 15:39:28
    Od: jurekk <j...@j...com>

    W dniu 2011-11-10 11:51, Hals pisze:

> [...]
    > zadzwoń i porozmawiaj.
    > Jak pojedziesz przez Andrychów k. Wadowic to tam wiszą te bannery

    dzięki