  • 81. Data: 2011-07-21 09:06:45
    Temat: Re: pliterki w usenecie bylo Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j08kp9$squ$1@news.onet.pl>,
    wit <w...@m...aei.polsl.pl> wrote:

    [...]
    Nie chce mi sie z toba gadac.

    Pa,
    TA

  • 82. Data: 2011-07-21 12:35:11
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    In pl.rec.foto.cyfrowa T...@s...in.the.world wrote:
    > Nie chce mi sie z toba gadac.

    Idź, wypłacz się w poduszkę w tym swoim tobie.

    wit

  • 83. Data: 2011-07-21 17:13:01
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Lip, 09:34, wit <w...@m...aei.polsl.pl>
    wrote:

    > O co Ci chodzi? Kto s usznie zwr ci uwag , e kaleczysz j zyk, to zacz e
    > snu jakie rozwa ania na temat zamierzch ych problem w i m tnej ideologii
    > pisania "polskawego". Dziwisz si , e w usenecie ludzie odpisuj ? A Twoje
    > argumenty przeciw ju dawno straci y na aktualno ci.
    > wit

    Ty kaleczysz jezyk obrzydliwie, bo co drugie slowo ma luki. Nie mozna
    sie tresci domyslic.

    StaM
    P.S. Mam Unicode UTF-8

  • 84. Data: 2011-07-21 18:38:56
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-07-21 7:13, StaM pisze:

    > Ty kaleczysz jezyk obrzydliwie, bo co drugie slowo ma luki. Nie mozna
    > sie tresci domyslic.
    >
    > StaM
    > P.S. Mam Unicode UTF-8

    StaM,
    W oryginalnym tekście Wita widzę polskie literki w komplecie, a w
    nagłówku jego tekstu jest Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2.

    Natomiast w Twoim tekście z cytatu tekstu Wita zniknęły polskie literki,
    a w nagłówku Twojego tekstu jest Content-Type: text/plain;
    charset=ISO-8859-1, a nie UTF-8. Być może masz wyłączone automatyczne
    wykrywanie kodowania i na stałe włączone ISO-8859-1, albo też masz
    włączone wymuszanie kodowania ISO-8859-1 niezależnie od kodowania tekstu
    przychodzącego.

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 85. Data: 2011-07-21 19:46:51
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Lip, 20:38, Jakub Roguski <a...@s...maila.pl> wrote:

    > Pozdrawiam
    > Jakub
    > =====================
    > Jakub Roguskihttp://www.roguski.eu

    Sprawdzilem. Zanaczone mam Unicode (UTF 8)
    Moze ma na to wplyw, ze w niemieckim windowsie uzywam (mam
    zainstlowany)
    polski windows.

    Pozdrawiam.
    StaM

  • 86. Data: 2011-07-21 19:55:53
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Lip, 21:46, StaM <k...@y...com> wrote:

    > Moze ma na to wplyw, ze w niemieckim windowsie uzywam (mam
    > zainstlowany)

    polski język.

  • 87. Data: 2011-07-22 06:01:23
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    In pl.rec.foto.cyfrowa StaM <k...@y...com> wrote:
    > Ty kaleczysz jezyk obrzydliwie, bo co drugie slowo ma luki. Nie mozna
    > sie tresci domyslic.

    Toś dał ciała. Ok, przeprosiny przyjęte ;)

    wit

  • 88. Data: 2011-07-22 08:18:13
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 22 Lip, 08:01, wit <w...@m...aei.polsl.pl>
    wrote:

    > Toś dał ciała. Ok, przeprosiny przyjęte ;)
    >
    > wit
    "Shit hapen"
    Za to przyjemniej mi sie teraz czyta wiele innych postow,
    i uzyskalem przebaczenie.
    StaM

  • 89. Data: 2011-07-29 06:00:47
    Temat: Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@d...wyciepania.student.uw.edu.pl>
    napisał w wiadomości news:j06c37$8i6$1@news.net.icm.edu.pl...

> [...]
    > dowód na to, że pisanie tego rodzaju od samego początku było
    > szkodliwe. W czasach, gdy tworzone była netykieta, na którą się
    > powołujesz, chyba nikt nie traktował tego jako pisma poprawnego.
    > Było to niepoprawne, ale to był kompromis - zyski przewyższały
    > straty. No ale przecież napisanie "a" zamiast "ą" to jest to
    > najzwyczajniejszy w świecie błąd ortograficzny (tak, tak,
    > błędy ortograficzne to nie tylko "ż", "rz", "ó", "u" itp.).
    >
    > Tak więc - paradoksalnie - próbując wszystkich przekonać
    > do pisania bez polskich literek, przekonałeś mnie, że to jest

    A ja uważam, że to dobry pomysł.
    Język ewoluuje i nie tego nie zmieni.
    Tak jak nie używa się już staropolskiego (kto mówi do kobiety Waćpanna????)
    tak nie jest wykluczone, że wszystkie ogonki i inne szlaczki będą znikały.

    pozdr
    przemek

  • 90. Data: 2011-07-29 14:50:49
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 11-07-29 08:00, Przemek pisze:

> [...]
    > Tak jak nie używa się już staropolskiego (kto mówi do kobiety
    > Waćpanna????) tak nie jest wykluczone, że wszystkie ogonki i inne

    Skoro tak uważasz, to czemu piszesz poprawnie?

    I to jest właśnie smutne, że coraz mniejszej liczbie osób zależy, żeby
    zachować jakieś cechy narodowe, coś co nas wyróżnia, co nadaje charakter
    naszemu językowi. Najlepiej wyburzyć to co stare, zbudować nowe
    szklano-betonowe...