  • 221. Data: 2010-12-05 23:18:46
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 21:45:33 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A dlaczego? W szczególności co mam zrobić jak stoję w miejscu i nie
    > bardzo chce się bujnąć? W FWD mogę kombinować z obrotami kierownicy,
    > mam szansę, że w końcu kawałek bieżnika o coś zahaczy. A w RWD?

    A w RWD możesz nie kręcić i czekać na to samo.

    > Wiesz, sam się przyznałeś, że FWD to Ty nie umiesz ;-P

    Kiedy jade FWD, to jade szybciej niż inni. Kiedy jade RWD jade szybciej,
    niż jechałbym FWD.

    --
    ___________ (R)

  • 222. Data: 2010-12-05 23:20:37
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 22:31:35 +0100, P.B. napisał(a):

    > Sierra Cosworth była tylko 4x4. W rajdach startowały Cosworthy RWD? Pytam
    > serio, bo nie wiem.

    A Bublewicz to na czym jeździł?

    --
    ___________ (R)

  • 223. Data: 2010-12-05 23:23:41
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 5 Dec 2010 23:00:12 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki
    <k...@c...net> wrote:

    > Ostatnio taki jeden niewysoki wpajał mi starą szkołę jazdy, puść, skręć,
    > poczekaj ;-)

    Niewątpliwie jest pewniejsza, ale z drugiej strony trail braking
    daje większe możliwości wykorzystania masy auta. Tylko że jak
    przesadzisz, albo nawierzchnia okaże się wredniejsza niż
    przypuszczałeś, to jest szansa na dzwona :)

    r.
    _____________

  • 224. Data: 2010-12-05 23:28:17
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 05.12.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:

> [...]
    > przesadzisz, albo nawierzchnia okaże się wredniejsza niż
    > przypuszczałeś, to jest szansa na dzwona :)

    Szansa na dzwona jest zawsze! ;) Jak sie poogarniam to kolejne upalanie
    w niedziele, wersja dla zaawansowanych ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 225. Data: 2010-12-06 00:28:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-05, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > A w RWD możesz nie kręcić i czekać na to samo.

    Znaczy na co mam czekać po za dokładnieszym wyślizganiem?

    > Kiedy jade FWD, to jade szybciej niż inni.

    Aż do barierki ;-P

    > Kiedy jade RWD jade szybciej, niż jechałbym FWD.

    Aż na drugą stronę rowu ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 226. Data: 2010-12-06 01:22:53
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-05 20:20, megrims pisze:

    > Żona teraz lata E91 na 205/50R19 Goodyear Ultragrip i są ZAJEBISTE.

    Tak? No popatrz.. NIEMOŻLIWE. Niestety tego Ci nikt nie potwierdzi, kto
    nigdy nie jeździł BMW z DOBRYMI zimówkami. Wręcz przeciwnie.. Napęd na
    przód jest lepszy! :D

  • 227. Data: 2010-12-06 01:43:52
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > FWD w zimie się nie prowadzi. FWD w zimie prowadzi kierowcę - do rowu.

    I tego naprawdę nikt nie zrozumie, kto nie wsiądzie zimą do porządnego
    auta z napędem na tył i rozkładem mas 50/50% oraz z dobrymi zimówkami.
    Ciekawe jest też to, że jakoś wszyscy z FWD jeżdżą max 40 gdy pada mocno
    śnieg... Bo szybciej to strach, że jak będzie pierwszy lepszy uślizg, to
    słup/rów/cokolwiek murowane.
    Ja się bawię na ulicy jak chcę, im więcej śniegu tym większa zabawa..
    Ostatnio (tej zimy) wyprzedziło mnie jedno (!) auto... BMW X5. :) Dla
    mnie jechał jak wariat... Może w jego samochodzie wcale takiego uczucia
    nie było.. :) Ale szedł jak przeciąg, było widać że trakcja idealna
    była! Szedł jak przyklejony.

  • 228. Data: 2010-12-06 07:48:44
    Temat: Re: BMW za dobre na śnieg...
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Sun, 05 Dec 2010 18:45:37 +0100, nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    > Zrozumiałem, że właśnie powiedziałeś, że RWD jest niepraktyczne.

    Duże silniki też są niepraktyczne. I kabriolety. I niezależne fotele
    zamiast tylnej kanapy. Kupa niepraktycznych rozwiązań w tej motoryzacji.
    Normalnie nie wiem, jak te firmy z tego żyją.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 229. Data: 2010-12-06 08:51:40
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na œnieg...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-05, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > A czemu nie? Trzeba miec tylko silnik, ktróry zerwie przyczepnośc.

    Niby jak?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 230. Data: 2010-12-06 08:53:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-05, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Istotnie, to prawda. I wybiera FWD, a potem tas-tas-tas, bo strach.

    Nie prawda. Wybiera FWD bo zdecydowana większość samochodów (i wszystkie
    tańsze) to FWD. A taś-taś robi bo szybciej nie umie bądź się boi. Jedno
    z drugim nie ma nic wspólnego.

    Krzysiek Kiełczewski