eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 428

  • 211. Data: 2010-12-05 22:31:35
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 22:09:22 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki napisał(a):

    >> Casworthy się nie liczą - nie miały tylnego napędu, tylko 4x4 :-)
    >
    > Owszem miały.

    Dobra, nie jestem specem od archeomotoryzacji :-) Zawsze myślałem, że
    Sierra Cosworth była tylko 4x4. W rajdach startowały Cosworthy RWD? Pytam
    serio, bo nie wiem.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek


  • 212. Data: 2010-12-05 22:34:16
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 5 Dec 2010 22:20:11 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki
    <k...@c...net> wrote:

    > Rekin, dobrze wiesz, ze zalezy od tego kiedy i ile ujmiesz.

    Ale sam wiesz, że lepiej przytrzymać lewą, bo to precyzyjniejsze
    narzędzie.

    Zresztą całość tak naprawdę rozbija się o przyzwyczajenia. Ja
    się uczyłem na RWD i dla mnie naturalnym jest odpuścić, żeby
    auto się wyprostowało, a nie ustawiło bokiem. Ten odruch jest u
    mnie chyba nie do wykorzenienia, nigdy nie mogłem się przemóc do
    dania łychy, by wyprostować auto.

    > Na
    > poprzednim zestawie pseudoopon kazde lekkie ujecie skutkowalo boczeniem
    > sie.

    A ja miałem SP01. To nie jest może cud, ale i też nie
    pseudoopona, a pudło się destabilizowało od samego ujęcia na tym
    delikatnym prawym łuku przed lewym na owal.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 213. Data: 2010-12-05 22:41:08
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 05 Dec 2010 21:36:07 +0100, nalesnik
    <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    > Można by teraz podejrzewać, że koncerny motoryzacyjne produkują auta FWD
    > kierując się bezpieczeństwem statystycznego kierowcy.

    Koncerny produkują FWD, bo zblokowany napęd jest tańszy w
    produkcji, w montażu (praktycznie jednym ruchem montujesz cały
    układ napędowy do nadwozia), jest lżejszy, daje więcej miejsca
    na nogi zarówno z przodu (tunel może być węższy), z tyłu (tu dla
    odmiany tunel może być węższy), większy bagażnik (można niżej
    poprowadzić jego podłogę, bo nie ma zajmującego miejsce dyfra).

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 214. Data: 2010-12-05 22:42:20
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 5 Dec 2010 22:09:22 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki
    <k...@c...net> wrote:

    >> Casworthy się nie liczą - nie miały tylnego napędu, tylko 4x4 :-)
    >
    > Owszem miały.

    Ale nie liczą się, bo w WRC nie robiły szału, a nasz Marian się
    pewnie nie liczy ;)

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 215. Data: 2010-12-05 22:43:49
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 5 Dec 2010 22:31:35 +0100, P.B. <p...@w...pl> wrote:

    > Dobra, nie jestem specem od archeomotoryzacji :-) Zawsze myślałem, że
    > Sierra Cosworth była tylko 4x4. W rajdach startowały Cosworthy RWD?

    A czym jeździł Bublewicz?

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 216. Data: 2010-12-05 22:44:22
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 05.12.2010 P.B. <p...@w...pl> napisał/a:
    > Dnia Sun, 5 Dec 2010 22:09:22 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki napisał(a):
    >
    >>> Casworthy się nie liczą - nie miały tylnego napędu, tylko 4x4 :-)
    >>
    >> Owszem miały.
    >
    > Dobra, nie jestem specem od archeomotoryzacji :-) Zawsze myślałem, że
    > Sierra Cosworth była tylko 4x4. W rajdach startowały Cosworthy RWD? Pytam
    > serio, bo nie wiem.

    Tak.

    http://www.youtube.com/watch?v=puzJHpR6xdc ;-)

    --
    ___________________________________________
    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net


  • 217. Data: 2010-12-05 22:49:06
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 05.12.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:
    > On Sun, 5 Dec 2010 22:20:11 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki
    ><k...@c...net> wrote:
    >
    >> Rekin, dobrze wiesz, ze zalezy od tego kiedy i ile ujmiesz.
    >
    > Ale sam wiesz, że lepiej przytrzymać lewą, bo to precyzyjniejsze
    > narzędzie.

    To zależy co chcę osiągnąć. Lewa jest OK ale nie należy jej nadużywać.
    >
    > Zresztą całość tak naprawdę rozbija się o przyzwyczajenia. Ja
    > się uczyłem na RWD i dla mnie naturalnym jest odpuścić, żeby
    > auto się wyprostowało, a nie ustawiło bokiem. Ten odruch jest u
    > mnie chyba nie do wykorzenienia, nigdy nie mogłem się przemóc do
    > dania łychy, by wyprostować auto.

    Na samym początku jeździłem RWD (126p, DF, Polonez, Omega). Nie mam
    takich nawyków - może za krótko i za wolno nimi jeździłem ;-)

    > A ja miałem SP01. To nie jest może cud, ale i też nie
    > pseudoopona, a pudło się destabilizowało od samego ujęcia na tym
    > delikatnym prawym łuku przed lewym na owal.

    Pamiętaj, że to była Miedzianka i było na spadaniu. Nietrudno w takich
    warunkach zdestabilizować auto. Dla mnie to żadne wytłumaczenie.

    --
    ___________________________________________
    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net


  • 218. Data: 2010-12-05 22:52:26
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 5 Dec 2010 22:49:06 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki
    <k...@c...net> wrote:

    > To zależy co chcę osiągnąć. Lewa jest OK ale nie należy jej nadużywać.

    Jak Ci ryj ucieka, to lepiej przytrzymać z lewej. Ale znów
    trzeba wiedzieć ile.

    > Pamiętaj, że to była Miedzianka i było na spadaniu. Nietrudno w takich
    > warunkach zdestabilizować auto. Dla mnie to żadne wytłumaczenie.

    I bodajże jeden stopień negatywu na przedniej osi po dociążeniu.
    :D

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 219. Data: 2010-12-05 23:00:12
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 05.12.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:
    > On Sun, 5 Dec 2010 22:49:06 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki
    ><k...@c...net> wrote:
    >
    >> To zależy co chcę osiągnąć. Lewa jest OK ale nie należy jej nadużywać.
    >
    > Jak Ci ryj ucieka, to lepiej przytrzymać z lewej. Ale znów
    > trzeba wiedzieć ile.

    Przede wszystkim to nie doprowadzasz do nadmiernego pluzenia ryjkiem.
    Ostatnio taki jeden niewysoki wpajał mi starą szkołę jazdy, puść, skręć,
    poczekaj ;-) Na lodzie i śniegu działało bardzo dobrze, jak już się
    zaczeło lecieć po lodzie to prawie żadne gusła nie pomagały ;)

    > I bodajże jeden stopień negatywu na przedniej osi po dociążeniu.
    > :D

    No wiec jestes nieobiektywny. Powiem wiecej, podobno france z belką
    skrętną boczą się nadmiernie przy ujęciu. Powiem tylko, nie zauważyłem.
    Może mam za dobre opony? ;-)

    --
    ___________________________________________
    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net


  • 220. Data: 2010-12-05 23:17:51
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 21:41:08 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > układ napędowy do nadwozia), jest lżejszy, daje więcej miejsca
    > na nogi zarówno z przodu (tunel może być węższy), z tyłu (tu dla

    Tutaj się nie zgodzę. Jakoś w FWD na nogi jest masakrycznie mało miejsca w
    porównaniu z RWD... Może dlatego, że koła nie włażą do kabiny?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

strony : 1 ... 10 ... 21 . [ 22 ] . 23 ... 30 ... 40 ... 43


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: