  • 401. Data: 2011-01-10 10:57:21
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    news:r2kli6pn25gmaaqeahre2tr9e39qsf9mpk@4ax.com...

    > Wlasnie wtedy moze sie zwocic - jesli sie troche zachachmeci z rocznym
    > przebiegiem w polisie.
    >
    > Polisa jest na pojazd, a wypadki na wozokilometr :-)

    Hm.
    Nic nie mącę, ale rzeczywiście, na oko to macie rację. Może to się przestaje
    opłacać z wiekiem, jak już człowiek nauczy się szanować zakręty, śliską
    nawierzchnię, itp itd? :-)
    W każdym razie mnie się zwróciło. Zwłaszcza przy nastoletnim samochodzie.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 402. Data: 2011-01-10 10:59:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-07 16:56, Michał Baszyński pisze:

    > tak z czystej ciekawości podczas dzisiejszej wymiany oleju w silniku obejrzałem
    sobie przód swojego samochodu pod katem najechania na takie atrakcje. Miska nisko.
    Ale przed miską, tuż pod dolną krawędzią zderzaka osłona z rury stalowej fi około 20
    mocowana do podłużnic. Gdyby to nie wystarczyło to kawałek dalej kolejna przeszkoda -
    drążek stabilizatora - kawał żelastwa fi około 30. I dopiero potem miska.
    > I ktoś pisał, że stare jest be ;-)
    > Nie, nie beemwu.. ;-)

    W dużym fiacie były dwie stalowe szyny/kątowniki wyłącznie do ochrony miski.
    W ładzie - dodatkowa gruba stalowa płyta pod silnikiem.

  • 403. Data: 2011-01-10 10:59:26
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Jotte powiedział co wiedział:
    > Bzdura [...]
    > Debil [...]
    > wyeliminowany [...]
    > debilowi [...]

    Brawo. To było "głębokie". Zwłaszcza eliminacja...

    BTW. stale mylisz przestrzeganie ograniczeń z nie stwarzaniem
    zagrożenia. I szerzej (patrząc po całokształcie "występów" na pms):
    mylisz prawo z moralnością.

    \SK

  • 404. Data: 2011-01-10 11:00:59
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "marek" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > pytasz powaznie czy trollujesz?

    Ja tez jestem ciekaw.

    --
    "Zaluj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 405. Data: 2011-01-10 11:08:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Plumpi wrote:
    > Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że nie musi się na tym znać i nie musi stwierdzać czy to
    > pochodziło z samochodu czy też z innego źródła.
    > Ale w punktach 2 i 3 swojej wypowiedzi namawiasz do kłamstawa i oszustwa
    > w celu wyłudzenia pieniędzy.

    > W TU nie ma żadnych, nawet najmniejszych szans, ponieważ nie posiada
    > ubezpieczenia AC.
    > Poza tym co to znacz\y, ze nie wolno mu robić ?
    > Nie wolno mu przypuszczać, że to urwało się od samochodu ?

    Wolno mu równie dobrze przypuszczać że to pług wygarnął z pobocza
    ("brody" odpadające z chlapaczy albo z dachu ciężarówek nie mają takiego
    składu jak ta bryła)

    > Ale wg Ciebie wolno mu kłamać stwierdzając, ze jechał zgodnie z PoRD i
    > dsostosował prędkość do panujących warunków, skoro nie jechał zgodnie z
    > PoRD i sam się przyznał publicznie, że jechał szybciej niż jest
    > dozwolone na tej drodze?

    Nie. Przyznał że wydaje mu się. Przeczytaj uważnie.

    > Wybacz, ale sam bredzisz i nie namawiaj więcej do przestępstw, bo z
    > powodu Twoich niedojrzałych rad może mieć masę problemów.

    Jest dorosłym człowiekiem -- dorosły, czyli sam odpowiada za swoje czyny.

    \SK

  • 406. Data: 2011-01-10 11:13:28
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Plumpi wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > I nie komentuj, bo tylko się ośmieszasz swoimi komentarzami na poziomie
    > 5-letniego dziecka.

    Nie. To ma racje. A ty opowiadasz bajki "instruktora dla niegrzecznych
    kursantów"

    A co do (nie)widzenia różnicy bo między bryłą zamarzniętego żwiru z
    błotem a zaparkowanym samochodem to już Ci pisałem: sio do okulisty.

    pzdr
    \SK

  • 407. Data: 2011-01-10 11:15:14
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ogólnie Punto zawsze miały słabo rozwiązany spód. A to niechroniona miska,
    > a to dyndająca linka od ręcznego, itd...

    to prawda - te linki to jakas makabra.
    w nowszych to poprawili ale znowu ten silnik jest za duzy i sie nie miesci
    do takiego kurdupla. ciekawe jakim cudem pandy nie szorują michą po ziemi.

  • 408. Data: 2011-01-10 11:15:41
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:

    > Wlasnie wtedy moze sie zwocic - jesli sie troche zachachmeci z rocznym
    > przebiegiem w polisie.
    >
    > Polisa jest na pojazd, a wypadki na wozokilometr :-)

    Zwłaszcza kradzieże i rozwałki parkingowe :)

    pzdr
    \SK

  • 409. Data: 2011-01-10 11:21:40
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Nie, tam nie ma brei, tam jest trochę suchego śniegu;
    > miejscami sypkiego, miejscami ubitego.

    Taaaak. Widzę że potrafisz zbadać właściwości śniegu (z brudem) na
    podstawie zdjęcia.

    LOL!

    pzdr
    \SK

  • 410. Data: 2011-01-10 11:21:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-06 22:12, aro333 pisze:
    > Nie bierzesz jeszcze jednej rzeczy pod uwagę. Z biegiem lat nabijasz sobie
    > zniżki jeżeli nie bedzie szkody. Jak bedzie szkoda to i tak nie ty kryjesz.
    > A bez szkody masz zniżki , nawet do 60 procent. Cały czas będziesz jezdził
    > samochodem 10 letnim? Czy może kiedys jak biznes sie rozrosnie kupisz furaka
    > za 80 tysi?

    Ale teraz wielu ubezpieczycieli przepisuje zniżki z OC na AC - zresztą, logicznie.
    Bo przecież liczy się statystyka czyli szkodowość delikwenta a nie jaką ma polisę.
    Zatem ciułanie zniżek na gracie niekoniecznie ma sens.

    Inna rzecz że gdyby samochód był mi niezbędny do pracy, przestój oznaczałby
    dodatkowe koszty, i nie miałbym gotówki aby naprawiać/kupić sobie drugi taki
    pojazd od ręki, to bym kupił AC.