  • 411. Data: 2011-01-10 11:22:05
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Splonkować, olać, etc - to jedyny sposób na podobnych przygłupów.

    plonkuje ewidentnych chamow(z tego watku Jotte, ktory zdaje sie ze byl juz w
    moim kf wczesniej) albo trole.
    niezgadzac sie z moja opinia mozna - jak napisalem gdzie 2 polakow tam 3
    opinie. a takich delikwentow staram sie uswiadamiac lub wyjasniac a potem
    sobie odpuszczam. zawsze wychodze z zalozenia ze rozmawiam z czlowiekiem
    rownym sobie, a ze akurat czasami okazuje sie ze zalozenie bledne... (akurat
    nie mowie tu o plumpim z ktorym choc sie nie zgadzam to ktorego posty czytam
    na pmb i nic do niego nie mam - on ma prawo nie zgadzac sie z moimi opiniami
    a ja z jego).

    sir

  • 412. Data: 2011-01-10 11:24:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:igemkd$f5l$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > plonkuje ewidentnych chamow(z tego watku Jotte, ktory zdaje sie ze byl juz
    > w moim kf wczesniej) albo trole.

    Kapelusznika wypisującego bzdury na grupie samochodowej spokojnie można z
    miejsca zaliczyć do trolli.

  • 413. Data: 2011-01-10 11:25:19
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > Wiele rzeczy napisal i zmienial zeznania. ;)

    Nie zauważyłem zmiany zeznań.

    > Zaraz dowiemy sie, ze w Punto licznik pokazuje 70 juz przy 45. Litosci..

    Nie litości tylko twierdzenie o przekroczeniu o 40% jest z pewnego
    miejsca gdzie słońce nie dochodzi...

    \SK

  • 414. Data: 2011-01-10 11:26:56
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > c) nie patrzył na licznik, następną opinię wygłaszał po ochrzanie i
    > ocenianiu prędkości na oko w innym samochodzie i w innych warunkach.

    Więc tym bardziej nie wiadomo ile jechał.

    pzdr
    \SK

  • 415. Data: 2011-01-10 11:28:11
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > A po co mi zdjęcia? Wystarczy Twój opis.

    A jak rozwaliłeś Belingo to przecież wina Belingo a nie Twoja :)

    pzdr
    \SK

  • 416. Data: 2011-01-10 11:28:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-06 22:22, megrims pisze:

    > Jak auto służy do zarabiania pieniędzy to brak AC jest mówiąc
    > używając eufemizmu bardzo nieroztropne, bez eufemizmów - głupota.

    Oczywiście jeśli nie ma kasy na naprawę albo kupno drugiego, to owszem.
    Bo AC samo w sobie nie przyspieszy naprawy.

    A jego opłacalność można szacować rozmaicie - ja na przykład za
    zaoszczędzone przez 20 lat stawki mógłbym kupić auto znacznie
    lepsze od tego jakim jeżdżę.

  • 417. Data: 2011-01-10 11:29:52
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Plumpi wrote:
    > Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chwila, chwila prędkość pomiędzy 60 a 70km/h to jest więcej jak 10km/h
    > szybciej niż dozwolona, która wynosi w terenie zabudowanym tylko 50km/h.

    Chwila, licznik pokazuję prędkość zawyżoną.

    > Zatem nie mieści się w marginesie pomyłki. Poza tym ze względu na złe
    > warunki atmosferyczne, złą widoczność oraz zmęczenie powinien jechać
    > znmacznie wolniej niż maksymalna prędkość dozwolona.

    Bzdura. Ty już oceniłeś warunki atmosferyczne (czyli opad) oraz
    widoczność...

    pzdr
    \SK

  • 418. Data: 2011-01-10 11:32:07
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Kapelusznika wypisującego bzdury na grupie samochodowej spokojnie można z
    > miejsca zaliczyć do trolli.

    wiesz, gdyby w polsce ktos pomyslal to nie istnialo by martwe prawo.
    Podniesc predkosc max tam gdzie mozna i obostrzyc tam gdzie nie mozna jechac
    szybko. Dla mnie idelany przyklad to droga pomiedzy konstancinem a wilanowem
    (dc). kilka kilometrow drogi dwujezdniowej z rzadkimi zabudowaniami i moze 3
    krzyzowki sa po drodze i ograniczenie do 60 afair(a bylo swego czsau 50) -
    droga prosta. Tylko dlatego ze w granicach wwy. kieeedys bylo tam
    ograniczenie do 90 i bylo ok, a teraz to miejsce do polowu mandatow.

    idiotyczne ograniczenia prowadza do ignorowania prawa. jakby byly racjonalne
    to byloby duzo mniej problemow z przekraczaniem predkosci a zwalszcza
    ignorowania tych ograniczen ktore sa uzasadnione (czyli 40 gdzie naprawde
    jest niebezpiecznie).

    sir

  • 419. Data: 2011-01-10 11:34:44
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Plumpi wrote:
    > Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wg Ciebie powinna być wyższa ?

    prędkość dozwolona nie musi mieć wiele wspólnego z prędkością bezpieczną.

    > Kolego, prędkość dozwolona to jest prędkość, której nie wolno
    > przekraczać. Jeżeli warunki są trudne, jeś lisko, jest ciemno to
    > prędkość jazdy musi byś mniejsza lub równa prędkości dozowlonej.
    > Masz tu jakieś wątpliwości ?

    Mylisz przestrzeganie prawa z bezpieczeństwem.

    > Głazu ? Nie musiał się spodziewać głazu, ale powinien jechac z taką
    > prędkością (niższą lub równą prędkości dozwolonej), aby na oblodzonej
    > jezdni mógł zauważyć każdego rodzaju przeszkodę i się przed nią zatrzymać.

    Bzdura totalna.

    > PoRD jednoznacznie "mówi" jakie muszą być spełnione warunki do
    > prowadzenia pojazdu, do wyprzedzania itd.

    I były spełnione. I wyprzedzanie się udało i zostało zakończone.

    > Michał niestety złamał wiele punktów PoRD i doprowadził do kolizji na
    > własne życzenie.

    Bzdura.

    > Współczuję mu wydatków i rozumiem jak to jest, kiedy "wyskakują" takie
    > nieoczekiwane wydatki, a pieniędzy brak, ale do jasnej cholery niech nie
    > zrzuca całej winy na wyimaginowanego sprawcę i nie szuka go tam, gdzie
    > go nie ma, skoro samemu nie był w porządku i złamał tyle punktów PoRD

    Ile? Złamał co najwyżej 1 a i to nie jest wystarczająco dowiedzione.

    > przyczyniając się do tego wydarzenia. Ty natomiast przestań go namawiać
    > na skałdanie fałszywych zeznań w celu wyłudzenia pieniędzy.

    pzdr
    \SK

  • 420. Data: 2011-01-10 11:35:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>