  • 11. Data: 2009-09-21 15:13:50
    Temat: Re: ostre sample z M9
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 21 Wrz, 15:03, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

    > mnie osobiscie wszelkie zachwyty na temat Leiki obchodzą na razie tyle co
    > zeszloroczny snieg :) Byc moze w chwili kiedy pewnego pieknego dnia
    > wejde do WC i po wielkim finale  moim oczom ukarze się zamiast
    > standardowej zawartosci muszli kupka pieniedzy w wysokich nominałach
    > obiecuje sobie kupic leike :) A na razie stapam twardo po ziemi i
    > pacuje na 10x tanszym i lepszym dla moich zastosowan odpowiednikach
    > z lusterkiem w srodku :)

    Korpus FF za 2200zł ?
    Szkła do niego w cenie 600 - 1200zł ? W jakości tych do lejki,
    oczywiście - mogą być manuale, byle nie z targu staroci i rzeczy
    używanych.

    Poproszę adres tego sklepu.

  • 12. Data: 2009-09-21 16:11:41
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "lajka" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1971 :) Na tych tu jest
    > czasami mora, ale w d70 byla i dalo sie z tym zyc. Co sadzicie?

    Zdjęcia jak z kompaktu. Gdzie jest bokeh !? ;)
    A tak na poważnie - szczegółów jest rzeczywiście sporo. Dziwi mnie jednak że
    sporo jest ich... wszędzie.

    --
    Lol