  • 1. Data: 2009-05-09 20:30:14
    Temat: oprogramowanie sony a300
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    w aparacie mam firmware 1.00 a do raw oprogramowanie od Sony.
    czy cos lepszego/nowszego możecie polecic ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2009-05-10 20:20:07
    Temat: Re: oprogramowanie sony a300
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    na razie chba nic nowszego nie ma, a czy będzie - nie wiadomo, mi też by się
    przydało :)
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-05-11 01:44:33
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 10 of May 2009 22:20, nos wrote:

    > na razie chba nic nowszego nie ma, a czy będzie - nie wiadomo, mi też
    > by się przydało :)

    Co by się przydało?

    Ja mam parę propozycji:

    1 - Możliwość przeprogramowani przycisku generującego komunikat
    "nieprawidłowa operacja" (teoretycznie "funkcja inteligentnego
    obiektywu"), na coś sensowniejszego (wszystko inne będzie
    sensowniejsze)

    2 - Kratka na wyświetlaczu (mogą być linie trójpodziału).
    Jak nie mam kratki, zawsze lewa ręka idzie do góry tak,
    że obraz przekręcony o półtora stopnia. Jeśli w nowym
    oprogramowaniu tego nie będzie, narysuje na wyświetlaczu.

    3 - ustawienia własne w miejsce predefiniowanych tematycznych.

    4 - Nagranie głosowe tekstu - "Czy aby na pewno chcesz tym
    robić zdjęcie?", uruchamiane przy każdym naciśnięciu spustu
    kiedy jest założony obiektyw kitowy.

    --
    nb

  • 4. Data: 2009-05-11 09:01:10
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Co by się przydało?
    >
    > Ja mam parę propozycji:

    raczej nic z tego nie będzie... znajdź firmware do alfy700 jest już kilka
    apgrejdów i prześledź zmiany.....

  • 5. Data: 2009-05-23 19:57:07
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    nb wrote:
> [...]
    > "nieprawidłowa operacja" (teoretycznie "funkcja inteligentnego
    > obiektywu"), na coś sensowniejszego (wszystko inne będzie

    Możliwość przeprogramowania kólek i przycisków. Wszystko na wszystko! :)
    Niech np spust migawki będzie w miejscu kółka. Jeden ruch w lewo i
    pojedyncze zdjęcie, sto = seria. W prawą stronę może robić za to
    braketing. A to co teraz jest spustem migawki to niech będzie podglądem
    ostatniego zdjęcia a podwójne wciśnięcie usuwaniem. Genialne, prawda?!

> [...]
    > że obraz przekręcony o półtora stopnia. Jeśli w nowym
    > oprogramowaniu tego nie będzie, narysuje na wyświetlaczu.

    Po co rysować? Kratka w lustrzankach jest sprzętowa to znaczy możesz kupić
    szybkę AF z liniami podziału.

    > 3 - ustawienia własne w miejsce predefiniowanych tematycznych.

    patrz odp na punkt 1.

    > 4 - Nagranie głosowe tekstu - "Czy aby na pewno chcesz tym
    > robić zdjęcie?", uruchamiane przy każdym naciśnięciu spustu
    > kiedy jest założony obiektyw kitowy.

    I programowy głośnik jeszcze żeby był, ale co to dla firmware.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 6. Data: 2009-05-26 00:18:20
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 23 of May 2009 21:57, dominik wrote:

> [...]
    > braketing. A to co teraz jest spustem migawki to niech będzie
    > podglądem ostatniego zdjęcia a podwójne wciśnięcie usuwaniem.

    Jeśli nie podoba mi się zgryz Sandry Bullock, to znaczy,
    że nie podobają mi się jej stopy, głos, owłosienie i karta
    kredytowa, więc dobrze ją wymienić na misia pandę lub kosiarkę
    do trawy.
    Głupie, prawda?!

    > Po co rysować? Kratka w lustrzankach jest sprzętowa to znaczy możesz
    > kupić szybkę AF z liniami podziału.

    Po co kupować? Powiem kucharce, że jak mi nie wymaluje kresek,
    to nie dostanie wychodnego.

    > patrz odp na punkt 1.

    Nie potrafię zejść na taki poziom.

    > I programowy głośnik jeszcze żeby był, ale co to dla firmware.

    Głośnik jest i hałasuje programowo. Myślisz, że tresowane krasnoludki
    kłapią szczęczkami, mlaskaja usteczkami, albo uruchamiają mini-patefon?

    --
    nb

  • 7. Data: 2009-05-31 00:13:07
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    nb wrote:
> [...]
    > że nie podobają mi się jej stopy, głos, owłosienie i karta
    > kredytowa, więc dobrze ją wymienić na misia pandę lub kosiarkę

    Nie zrozumiałeś ironii. :)
    To amatorski aparat i grupa dolecowa nie może się sama okaleczać
    programując każdy dowolny przycisk sobie. Potem będą narzekać bo coś sobie
    poprzestawiali.
    To co sobie założono w aparacie to takie optimum, prostoty użytkowania i
    ergonomii. Grupą docelową nie jest profesjonalista, ale raczej pani Hania
    z spożywczego, co to kupi aparat i kit po zobaczeniu reklamy w TV. Ona ma
    się na tym nie pogubić.

    > Po co kupować? Powiem kucharce, że jak mi nie wymaluje kresek,
    > to nie dostanie wychodnego.

    Ale to co piszesz to szukanie problemu na siłę. Kratkę możesz mieć bez
    problemu.

    > Nie potrafię zejść na taki poziom.

    Ale może chociaż potrafisz się zastanowić nad nonsensem tego co chcesz.
    Czy jak bierzesz prysznic to na piecyku też koniecznie chcesz, żeby
    niebieski kolor oznaczał gorącą wodę?

    > Głośnik jest i hałasuje programowo. Myślisz, że tresowane krasnoludki
    > kłapią szczęczkami, mlaskaja usteczkami, albo uruchamiają mini-patefon?

    Z tego co pamiętam to nie jest głośnik, tylko bzyczek, który poza "piiip"
    nie potrafi cokolwiek lepszego z siebie wykrzesać.

    d.