    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: oprogramowanie sony a300
    Date: Sun, 31 May 2009 02:13:07 +0200

    nb wrote:
    > Jeśli nie podoba mi się zgryz Sandry Bullock, to znaczy,
    > że nie podobają mi się jej stopy, głos, owłosienie i karta
    > kredytowa, więc dobrze ją wymienić na misia pandę lub kosiarkę
    > do trawy.
    > Głupie, prawda?!

    Nie zrozumiałeś ironii. :)
    To amatorski aparat i grupa dolecowa nie może się sama okaleczać
    programując każdy dowolny przycisk sobie. Potem będą narzekać bo coś sobie
    poprzestawiali.
    To co sobie założono w aparacie to takie optimum, prostoty użytkowania i
    ergonomii. Grupą docelową nie jest profesjonalista, ale raczej pani Hania
    z spożywczego, co to kupi aparat i kit po zobaczeniu reklamy w TV. Ona ma
    się na tym nie pogubić.

    > Po co kupować? Powiem kucharce, że jak mi nie wymaluje kresek,
    > to nie dostanie wychodnego.

    Ale to co piszesz to szukanie problemu na siłę. Kratkę możesz mieć bez
    problemu.

    > Nie potrafię zejść na taki poziom.

    Ale może chociaż potrafisz się zastanowić nad nonsensem tego co chcesz.
    Czy jak bierzesz prysznic to na piecyku też koniecznie chcesz, żeby
    niebieski kolor oznaczał gorącą wodę?

    > Głośnik jest i hałasuje programowo. Myślisz, że tresowane krasnoludki
    > kłapią szczęczkami, mlaskaja usteczkami, albo uruchamiają mini-patefon?

    Z tego co pamiętam to nie jest głośnik, tylko bzyczek, który poza "piiip"
    nie potrafi cokolwiek lepszego z siebie wykrzesać.

    d.