  • 1. Data: 2009-05-10 18:28:10
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/19 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Nadeszla niedziela i pora znow otworzyc nasz cotygodniowy
    kramik ze zdjeciami. W ubieglym tygodniu przypadkowo czy
    tez nie spotkaly sie zdjecia. ktore mozna nazwac "przemijanie
    przemijania"

    Conika

    http://www.digifoto.pl/mielnik.jpg

    i Sławka

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-
    tydzien-2009/18/porosniety-550.html

    Wszystkim dziekuje za podzielenie sie swoimi zdjeciami
    i wszystkich zapraszam do pokazywania nowych.

    Ja w tym tygodniu znowu nic nie pokaze - jakos moja forma zdjeciowa
    jest zaskakujaco zgodna z forma Roberta Kubicy ;) wiec licze
    na Wasz udzial.

    Jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-05-10 21:52:30
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/19 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tym razem widoczek znad modrego Dunaju, gdzie wciąż mam przyjemność
    przebywać:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/14/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-05-11 13:15:28
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Z klubowego pleneru na zamku w Mosznej:
    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/plenery/
    moszna/ms08.jpg

    Matusz

  • 4. Data: 2009-05-11 20:40:04
    Od: "JD" <j...@g...com>

    http://plfoto.com/1849067/zdjecie.html

    kolejna abstrakcja :)

    JD

  • 5. Data: 2009-05-12 19:47:27
    Od: "Krzysztof Nowaczyk" <k...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkim dziekuje za podzielenie sie swoimi zdjeciami
    > i wszystkich zapraszam do pokazywania nowych.
    > pozdr.
    > --
    > http://photo.net/photos/Szostok

    Witam, dawno tu nie zaglądałem, ale widzę, że wątek jest kontynuowany:)
    Wstałem o godzinę za późno (5:00). Rzadko się zdarza tak gęsta mgła i słońce
    jednocześnie, może jeszcze uda mi się trafić.
    Coś od siebie: http://www.photosquad.pl/temp/chrystkowo.jpg , Dolna Wisła,
    tereny pomennonickie, Chrystkowo, kuj.-pom.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Nowaczyk
    www.photosquad.pl/galeria

  • 6. Data: 2009-05-13 14:36:23
    Od: j...@a...at

    w tym tygodniu przekadrowane , zroobione troche wczesniej , ale sezon
    sie zaczal wiec na czasie

    najlepiej sie na picasie oglada po wcisnieciu f11 i prztejsciu na
    diashow

    http://picasaweb.google.de/firebird2222/Krajobraz#52
    52063287842535074

    XXX