  • 1. Data: 2009-05-09 17:34:13
    Temat: pas LOWEPRO S&F Deluxe Waistbelt
    Od: robertar <r...@w...pl>

    Witam,
    zakupiłem pas LOWEPRO S&F Deluxe Waistbelt.
    Pas ten można obejrzeć np. tu:
    http://www.lowepro.com.pl/Products/Belts_and_Harness
    es/belt/S_and_F_Deluxe_Waistbelt.aspx

    Na stronie jednego ze sklepów internetowych:

    http://prism.pl/lowepro-toploader-p-146.html

    wyczytałem, że do tego pasa może być podpinana torba kolbowa LOWEPRO
    Toploader 65 AW.

    Po przeanalizowaniu budowy pasa (namacalnie) i w/w torby (na podstawie
    zdjęć) dochodzę do wniosku, że torby tej nie można przypiąć do tego
    pasa bezpośrednio - w miejscu potencjalnego styku torby z pasem oba
    komponenty (pas i torba) posiadają szlufki. Słowem - obie samice :)

    I tu moje pytanie - czy ktoś korzysta z zestawu składającego się z w/w
    pasa i torby i może rozwiać moje wątpliwości co do kompatybilności obu
    komponentów?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-05-11 17:32:14
    Temat: Re: pas LOWEPRO S&F Deluxe Waistbelt
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    robertar wrote:

    > I tu moje pytanie - czy ktoś korzysta z zestawu składającego się z w/w
    > pasa i torby i może rozwiać moje wątpliwości co do kompatybilności obu
    > komponentów?

    Tutaj http://tiny.pl/z8nx możesz zobaczyć w dużym rozmiarze tył torby.
    Widać tam, że na plecach torby jest coś na kształt kieszeni pod
    perforowaną tkaniną - otóż to nie jest kieszeń tylko tunel, w który
    wsuwa się pas S&F Deluxe Waistbelt :-)
    W tym systemie jest sporo "kombinacji", ale da się tego komfortowo używać.
    Osobiście nie przepadam za rozwiązaniem z torbą na biodrze, ale już
    futerały z obiektywami, dodatkowymi akumulatorami, itp. noszę na takim
    pasie. Istotna sprawa, to obwiesić się w miarę równomiernie - łatwiej
    zachować równowagę :-)

    Ra-V
    www.luxcamera.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.

  • 3. Data: 2009-05-13 17:18:13
    Od: robertar <r...@w...pl>

    > Widać tam, że na plecach torby jest coś na kształt kieszeni pod
    > perforowaną tkaniną - otóż to nie jest kieszeń tylko tunel, w który
    > wsuwa się pas S&F Deluxe Waistbelt :-)

    Dzięki - takiego opisu potrzebowałem. Teraz jest wszystko jasne.

> [...]
    > futerały z obiektywami, dodatkowymi akumulatorami, itp. noszę na takim
    > pasie. Istotna sprawa, to obwiesić się w miarę równomiernie - łatwiej

    Właśnie do mnie jedzie kamizelka S&F Vest Harness:

    http://www.lowepro.com.pl/Products/Belts_and_Harness
    es/harness/S_and_F_Vest_Harness.aspx

    Myślę, że ta kamizelka, w połączeniu z pasem S&F Deluxe Waistbelt
    pozwoli lepiej złapać pion :)

    Dziękuję i pozdrawiam
    Robert

  • 4. Data: 2009-05-13 17:21:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "robertar" napisał
> [...]
    es/harness/S_and_F_Vest_Harness.aspx

    > Myślę, że ta kamizelka, w połączeniu z pasem S&F Deluxe Waistbelt

    Człooowieku : )))))
    Toż to wygląda jak pas szachidy. Bedą różne sekuritasy podejrzliwie łypać
    ; ))))))

    adam

  • 5. Data: 2009-05-13 22:13:39
    Od: robertar <r...@w...pl>

    > Toż to wygląda jak pas szachidy. Bedą różne sekuritasy podejrzliwie łypać
    > ; ))))))

    W razie czego będę się przedstawiał jako słupołaz - w tym fachu też
    zakłada się szerokie pasy:
    http://www.dankros.pl/sklep/index.php?p101,pas-do-pr
    acy-w-podparciu-pb-20

    :)