  • 41. Data: 2009-10-07 13:55:27
    Temat: Re: odporność obiektywu
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b14ecd7e-c2d0-44c4-b6ef-2c9fa13adcf0@p9g2000vbl
    .googlegroups.com...
    On 7 Okt., 15:35, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:

    > nie znam tez wszystkich klasykow usenetu.

    > wlasciwie podobnie jak chyba wszyscy najchetniej czytam samego
    > siebie.

    Maluczcy robią to troche inaczej - najpierw ukłądają sobie w głowie, co
    warto napisać, czytają wypowiedzi innych i z nimi dyskutują.
    Tylko ci najwięksi czytają wyłącznie samych siebie. Dlatego wymieniłem Cię
    jednym tchem właśnie z największymi.

    --
    Yogi(n)

  • 42. Data: 2009-10-07 14:09:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 7 Okt., 15:55, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
> [...]
    > warto napisać, czytają wypowiedzi innych i z nimi dyskutują.
    > Tylko ci najwięksi czytają wyłącznie samych siebie. Dlatego wymieniłem Cię

    dziekuje czuje sie zaszczycony.

  • 43. Data: 2009-10-07 14:20:48
    Od: XX YY <f...@g...com>

    och qrcze przedwczesna byla moja radosc.
    nie czytuje wylacznie siebie samego , wlasciwie bardzo malo pisze dla
    usenetu.
    poza ta grupa wogole nie.
    napisalem tylko , ze czytuje siebie najchetniej - a nie ze wylacznie.
    stad chyba nie zasluzylem na umieszczenie w tym samym szeregu z
    najwiekszymi - kogokolwiek masz na mysli.

    szkoda - przestalem czuc sie zaszczycony gdyz pochwala niezasluzona.

  • 44. Data: 2009-10-07 15:38:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    > napisalem tylko , ze czytuje siebie najchetniej - a nie ze wylacznie.

    > szkoda - przestalem czuc sie zaszczycony gdyz pochwala niezasluzona.

    Ależ nie poddawaj się! Wszystko przed Tobą - nawet jesli nie czytujesz
    wyłącznie siebie, a najchętniej siebie, to odpowiadasz w sposób znamionujący
    owych wielkich - dokładnie tak samo jak oni, to znaczy, niezależnie od
    poziomu wszystkich argumentów, uznajesz wyłącznie swoje. To predestynuje do
    wielkości i przynajmniej kilku nagród Nobla. Jesteś naprawdę o milimetry od
    owego podium! Mikrometry! Nanometry!

    --
    Yogi(n)

  • 45. Data: 2009-10-12 20:49:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yogi(n)" hahk1a$dur$...@a...news.neostrada.pl

    Ponoć powłoki lakiernicze potrafią się reperować jak ciało ludzkie.
    Ile w tym prawdy -- nie wiem. Ale nie słyszałem o autoreperowalnych
    obiektywach. Martwe rzeczy nie reperują się automagicznie.

    > Ejże, a skąd ta śmiała teza? Rysują się, czyli uszkadzają powierzchniowo obiekty
    twarde, o ile oczywiście stykają się z
    > przedmiotami o większej twardości.

    Rozbierz (do naga?) silnik a oczom Twym ukaże się widok zaskakujący:
    twarde ,,szklanki'' starte a miękkie ścianki głowicy -- nie. :)

    > Czyste szkło rysuje sie o wiele trudniej, niż pokryte powłokami, bo powłoki b,
    cienkie, mają grubość kilku, kilkunastu atomów
    > (cząsteczek) w

    Powiedzmy -- 13 warstw atomów. ;) Czy aby na pewno wiesz coś o tym, co piszesz? :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2009-10-13 11:27:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" e...@q...goo
    glegroups.com

    : facet ze sznitami na twarzy funkcjonowal bedzie wewnetrznie tak samo ,
    : ale jego wziecie u kobiet bedzie mniejsze ( bedzie musial sie
    : zadowolic brzydsza / gorsza partnerka , czyli sprzedac siebie
    : taniej ).

    Nie zgodzę się z Tobą. Taki facet ma większe wzięcie. :) Jest męski. :)
    Raczej należy napisać jakoś tak:

    + facet z pustym portfelem funkcjonować będzie wewnętrznie tak
    + samo jak facet nadziany szmalem,
    : ale jego wzięcie u kobiet będzie mniejsze (będzie musiał się
    : zadowolić brzydszą/gorsza partnerka, czyli sprzedać siebie
    + taniej) lub będzie musiał mocniej i skuteczniej bajerować. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'