  • 81. Data: 2011-12-08 18:32:08
    Temat: Re: obcierka parkingowa, czy jest sens...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-12-08 17:58, John Kołalsky pisze:

    > Luzik, durniu

    No teraz to jestes w pelni wyluzowany, ale chialbym Ciebie zobaczyc na
    komisriacie jak sie miotasz i srasz w majty.

    --
    Karolek

  • 82. Data: 2011-12-11 21:57:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl>

    > No teraz to jestes w pelni wyluzowany, ale chialbym Ciebie zobaczyc na
    > komisriacie jak sie miotasz i srasz w majty.

    To sp... na ten komisariat leczyć głowę

  • 83. Data: 2012-04-08 17:47:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl>

    > No teraz to jestes w pelni wyluzowany, ale chialbym Ciebie zobaczyc na
    > komisriacie jak sie miotasz i srasz w majty.

    Jasne, durniu

  • 84. Data: 2012-04-08 20:23:29
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Ja kiedyś miałem podobną sytuację - klientka na parkingu pod biurem gdzie
    pracowałem cofając obtarła mi zderzak. Jednak ktoś to zauważył i spisał
    numer i markę samochodu i mi przekazał. Zadzwoniłem na policję, przyjechali
    panowie spisali zeznania, potem dotarli do klientki, która się przyznała i
    miała ślady obcierki na zderzaku. Dostałem z policji namiar na
    ubezpieczyciela sprawcy, zgłosiłem, po jakimś czasie wypłacili
    odszkodowanie. I tyle. Bez sądów i jeżdżenia po komisariatach. Ale to było z
    7 lat temu. Pewnie gorzej by było jakby się klientka wypierała... W każdym
    razie, moim zdaniem jest sens zgłaszać jak masz numery samochodu sprawcy.
    Zdarzenia chodzą po ludziach ale czemu to Ty masz płacić za to że ktoś jest
    gapa i nie uważa jak jeździ.
    Pozdrawiam

    Marek
    Płońsk, Seat Toledo 1,9 TDi '00

  • 85. Data: 2012-04-08 22:03:51
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 04.12.2011 14:33, Albercik pisze:
> [...]
    > Wiecie może jak policja załatwia takie sprawy? robią coś? czy od razu
    > trafia to do "kosza"?
    > To że ustalą gościa i sobie go ściągną do siebie (zgłoszę sprawę na
    > posterunku u siebie, jakieś 50km od miejsca zdarzenia) to wiem, niech
    > się koleś na wycieczkę przejedzie... Ale czy w przypadku wyparcia się
    > przez niego całej sprawy, będą sprawdzać np nagranie z kamery?
    >
    > W zasadzie sprawa wygląda tak że karteczka + uszkodzenie, kontra słowa
    > tego kolesia. Czyli nie za ciekawie.
    >
    > Macie jakieś doświadczenia w podobnych sprawach?

    temat wypłyną z czeluści, więc podje zakończenie..
    oczywiście zgłosiłem na policji, grzecznie spisali i kazali czekać, po
    jakimś czasie przyszło pismo..
    nie cytuje, bo nie mam uzasadnienia przed sobą, ale sprawę umorzono:|

  • 86. Data: 2012-04-08 22:41:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-12-04 15:00, Piotr Woszczynski pisze:
    (ciahc)

    zdradzana żona zostawiła
    > Ci kartkę z numerem rej. kochanki męża?

    A ładne? Ta żona i ta kochanka?

  • 87. Data: 2012-04-09 00:01:01
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Kilka dni temu zobaczyłem, że mam zarysowany zderzak z tyłu. Zostały na
    nim ślady charakterystycznego, zielonego koloru. Jako, że dzień
    wcześniej parkował obok mnie sąsiad mający takie auto od razu poszedłem
    sprawdzić jego auto. Oczywiście miał ślady na wysokości moich uszkodzeń.
    Próbowałem się z nim skontaktować, ale facet będąc w domu nie otwierał
    drzwi. 60-kilka lat, a zachowanie jak u dzieciaka. Pojechałem na
    komendę, spisano moje zeznania, przyjechała policjantka na oględziny i w
    piątek, 2 dni temu dostałem pismo mówiące o tym, że ukarano mandatem
    sąsiada, który przyznał się do uszkodzeń. Po świętach wybieram się znowu
    na policję, by zapytać o ubezpieczyciela z którym mam się kontaktować.
    Nie wiecie czy OC obejmie koszt reklamy, którą mam na zderzaku, a którą
    będę musiał usunąć przed lakierowaniem?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 88. Data: 2012-04-09 08:37:34
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Ubezpieczenie OC obejmuje wszystkie szkody. Inna rzecz ile beda
    chcieli ci za ta szkode zaplacic.
    Gdybys robil z AC wtedy klopot, bo to element niestandardowy i trzeba
    doubezpieczyc, a tanie to nie jest. Kiedys jak pytalem o
    doubezpieczenie sprzetu audio to mi jakas firma ryknela 15% wartosci.

  • 89. Data: 2012-04-11 12:00:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 08 Apr 2012 22:03:51 +0200, w <jlsqv8$ibr$1@node2.news.atman.pl>, Albercik
    <n...@g...pl> napisał(-a):

    > nie cytuje, bo nie mam uzasadnienia przed sobą, ale sprawę umorzono:|

    Zażalenie pisz.

  • 90. Data: 2012-04-11 12:16:59
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-12-04 14:33, Albercik pisze:
> [...]
    > tego kolesia. Czyli nie za ciekawie.
    >
    > Macie jakieś doświadczenia w podobnych sprawach?

    Ma sens zgłaszasz i delikwent dostaje mandacik 500 zł oczywiście po
    potwierdzeniu, że to jego auto brało udział w tej "kolizji"
    No i Ty oczywiście będziesz miał kilka stówek do przodu zawsze się
    opłaca na drugi raz delikwent nie ucieknie z miejsca zdarzenia, rozumiem
    jakby była to malutka ryska ale pęknięte lusterko ...

    gregor