  • 71. Data: 2011-12-08 13:09:22
    Temat: Re: obcierka parkingowa, czy jest sens...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-08, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Podaj swoje dane, moze uda sie ciebie pozbyc.

    Uprzykrzanie zycia innym wynika w wiekszosci przypadkow z problemow
    emocjonalnych ktore rozladowuje sie wlasnie na innych. Zastanawiam
    sie jak swietojebliwy Artur uzyskiwal informacje skoro prawnie nie jest
    do tego uprawniony (a prawo to dla niego swietosc).

    Ustawa o ubezpieczeniach obowiazkowych, art. 104. Nic tam nic ma o
    konfidentach ktoremu przeszkadzaja samochody na parkingu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 72. Data: 2011-12-08 13:22:42
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-12-08 13:09, AZ pisze:

    > Uprzykrzanie zycia innym wynika w wiekszosci przypadkow z problemow
    > emocjonalnych ktore rozladowuje sie wlasnie na innych.

    To juz jest taki dwulicowy dupek, ktory nie stroni od klamstwa i
    demagogii, a prawa to on przestrzega, ale tylko tego ktore mu pasuje.

    > Ustawa o ubezpieczeniach obowiazkowych, art. 104. Nic tam nic ma o
    > konfidentach ktoremu przeszkadzaja samochody na parkingu.

    To akurat latwo sprawdzic.
    Zadajesz pytanie na stronie UFG podajac nr rejestracyjny auta i Ci zaraz
    daja odpowiedz zawierajaca dane polisy OC.

    --
    Karolek

  • 73. Data: 2011-12-08 13:32:50
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ustawa o ubezpieczeniach obowiazkowych, art. 104. Nic tam nic ma o
    > konfidentach ktoremu przeszkadzaja samochody na parkingu.

    Masz racje, sprawdzilem teraz dokladnie, i jezeli sprawdza te dane
    jedynie po to by kogos zadenuncjowac to potwierdza nieprawde zaznaczajac
    ptaszkiem "Oświadczam, iż jestem osobą uprawnioną do uzyskania
    informacji w oparciu o przepis artykułu 104 Ustawy o ubezpieczeniach
    obowiązkowych, UFG i PBUK".
    Wiec nie dosc, ze jest zwyklym podrzednym gadem, to jeszcze lamie prawo.

    --
    Karolek

  • 74. Data: 2011-12-08 13:37:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-08, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > To akurat latwo sprawdzic.
    > Zadajesz pytanie na stronie UFG podajac nr rejestracyjny auta i Ci zaraz
    > daja odpowiedz zawierajaca dane polisy OC.

    Ale ja to wiem, ale przy zapytaniu zahaczasz "Oswiadczam ze jestem osoba
    uprawniona do pobrania informacji zgodnie z art. 104 ustawy o
    ubezpieczeniach obowiazkowych" a Artur jako konfident i menda nie jest
    do tego uprawiony.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 75. Data: 2011-12-08 13:46:28
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-12-08 13:37, AZ pisze:

> [...]
    > uprawniona do pobrania informacji zgodnie z art. 104 ustawy o
    > ubezpieczeniach obowiazkowych" a Artur jako konfident i menda nie jest

    Zgadza sie, sam nie sprawdzilem dokladnie, ze taki zapis tam jest.
    To w sumie zadna nowosc, ze Artur poswiadcza nieprawde.

    --
    Karolek

  • 76. Data: 2011-12-08 14:20:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-08 13:37, AZ pisze:
    (...)
> [...]
    > uprawniona do pobrania informacji zgodnie z art. 104 ustawy o
    > ubezpieczeniach obowiazkowych" a Artur jako konfident i menda nie jest

    Nie masz bladego pojęcia o tym, do czego jestem byłem/jestem
    uprawniony. Dodatkowo możesz sprawdzić sobie nowelizację do "Ustawy o
    ubezpieczeniach obowiązkowych". Teraz możecie się pogłaskać z Karolkiem
    i prześcigać się w coraz to mniej wyszukanych epitetach pod moim
    adresem. Wasz sport jest co prawda dość żenujący, ale cóż począć
    - i tacy ludzie są na świecie.

    Pozdrawiam Was :)

  • 77. Data: 2011-12-08 15:29:50
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-12-08 14:20, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-12-08 13:37, AZ pisze:
    > (...)
    >
    > Nie masz bladego pojęcia o tym, do czego jestem byłem/jestem
    > uprawniony.

    Tylko maslag ma pojecie o wszystkim i o wszystkich :P

> [...]
    > i prześcigać się w coraz to mniej wyszukanych epitetach pod moim
    > adresem. Wasz sport jest co prawda dość żenujący, ale cóż począć

    Nie sciemniaj juz maslag i tak juz dawno zostales zdemaskowany na tej
    grupie.
    Tu jest nowelizacja ustawy, opublikowana 29 wrzesnia 2011 i nie widze
    tam, aby do osob uprawnionych, dopisali konfidenta maslaga.

    "55) w art. 104:
    a) w ust. 1: - pkt 1 otrzymuje brzmienie:
    ,,1) poszkodowanemu, uprawnionemu lub innemu podmiotowi, w zakresie
    dotyczącym ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, z
    wyłączeniem imienia i nazwiska oraz adresu posiadacza pojazdu sprawcy
    lub kierującego tym pojazdem; jeżeli poszkodowany, uprawniony lub inny
    podmiot żąda udostępnienia danych dotyczących imienia i nazwiska oraz
    adresu posiadacza pojazdu sprawcy lub kierującego tym pojazdem, w
    związku z zaistniałą szkodą, powinien wykazać interes prawny w uzyskaniu
    tych danych;
    ", - dodaje się pkt 10 - 12 w brzmieniu:,,
    10) Policji, o ile są niezbędne w toczącym się postępowaniu lub na
    potrzeby wykonywania czynności operacyjno-rozpoznawczych na zasadach i w
    trybie określonym w art. 20 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji
    (Dz. U. z 2007 r. Nr 43, poz. 277,z późn. zm.5));
    11) Centralnemu Biuru Antykorupcyjnemu, o ile są niezbędne w toczącym
    się postępowaniu;
    12) Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, o ile są niezbędne w toczącym
    się postępowaniu.", b) po ust. 1 dodaje się ust. 1a - 1c w
    brzmieniu:,,1a. Podmiotom wskazanym w ust. 1 pkt 2, 3 i 5 - 8 Fundusz
    udostępnia zgromadzonedane, o których mowa w art. 102 ust. 2 - 4 oraz w
    art. 103, o ile jest to niezbędne do realizacjiich zadań ustawowych. 1b.
    Zakładom ubezpieczeń Fundusz udostępnia zgromadzone dane, o których
    mowaw art. 102 ust. 2 - 4 oraz w art. 103, o ile jest to niezbędne:1) do
    oceny ryzyka ubezpieczeniowego i weryfikacji danych podanych przez
    ubezpieczającego, ubezpieczonego lub osobę, na rzecz której ma być
    zawarta umowa ubezpieczenia, w tym do stosowania taryfy w zależności od
    długości okresu bezszkodowego;2) do ustalenia prawa ubezpieczonego i
    uprawnionego do świadczenia z zawartejumowy ubezpieczenia i wysokości
    tego świadczenia, jeżeli ten sam przedmiot ubezpieczeniaw tym samym
    czasie jest ubezpieczony od tego samego ryzyka w dwóch lub więcej
    zakładach ubezpieczeń
    ;3) w celu wykonania umowy ubezpieczenia;4) dla innych celów, po
    modyfikacji, która nie pozwoli na ustalenie tożsamości osoby,której dane
    dotyczą
    .1c. Fundusz udostępnia zgromadzone dane dotyczące zdarzeń
    powodujących odpowiedzialność
    Funduszu lub Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych:1)
    poszkodowanemu, uprawnionemu lub innemu podmiotowi, w zakresie
    dotyczącym ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, z
    wyłączeniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania posiadacza
    pojazdu sprawcy lub kierującego tym pojazdem; jeżeli poszkodowany,
    uprawniony lub inny podmiot żąda udostę pnienia danych dotyczą cych
    imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania posiadacza pojazdu sprawcy
    lub kierującego tym pojazdem, w związku z zaistniałą szkodą, powinien
    wykazać interes prawny w uzyskaniutych danych;2) zakładom ubezpieczeń, o
    ile jest to niezbędne do celów określonych w ust. 1b.",c) ust. 5 i 6
    otrzymują brzmienie:,,5. Dane, o których mowa w art. 102 ust. 2 pkt 9
    lit. b - e, dotyczące pojazdów,o których mowa w art. 73 ust. 3 ustawy -
    Prawo o ruchu drogowym, udostępnia się za pisemną zgodą jednostek
    użytkujących te pojazdy, z zastrzeżeniem ust. 6. Zgodę tę uzyskuje się
    za pośrednictwem organu prowadzącego centralną ewidencję pojazdów.6. W
    przypadku gdy w terminie 30 dni od dnia otrzymania wystąpienia jednostka
    określona w ust. 5 nie wyrazi zgody na udostępnienie danych, o których
    mowa w art. 102ust. 2 pkt 9 lit. b - e, lub nie zajmie stanowiska w tej
    sprawie, Fundusz występuje o te dane do organu prowadzącego centralną
    ewidencję pojazdów. Organ ten obowiązany jest doniezwłocznego
    przekazania danych do Funduszu, który je udostępnia.",d) dodaje się ust.
    9 w brzmieniu:,,9. Fundusz udostępnia przez swoją stronę internetową
    informacjęo zawarciu umowy ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów
    mechanicznych przez posiadacza danego pojazdu oraz nazwę zakładu
    ubezpieczeń, z którym ta umowa została zawarta, bez ujawniania
    danychosobowych posiadacza pojazdu.";"

    > Pozdrawiam Was :)

    Ja ciebie nie, konfidencie.

    --
    Karolek

  • 78. Data: 2011-12-08 16:09:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-08 13:09, AZ pisze:

    > Uprzykrzanie zycia innym wynika w wiekszosci przypadkow z problemow
    > emocjonalnych ktore rozladowuje sie wlasnie na innych.

    Hmm - trzymanie zarośniętego brudem przerdzewiałego złomu na parkingu pod
    blokiem to niechlujstwo i chamstwo, i nieliczenie się z otoczeniem.
    Ale żeby zaraz "problem emocjonalny"? Myślisz że dopiekając w ten sposób
    współmieszkańcom, chcą coś odreagować?

  • 79. Data: 2011-12-08 16:20:16
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Hmm - trzymanie zarośniętego brudem przerdzewiałego złomu na parkingu pod
    > blokiem to niechlujstwo i chamstwo,

    Zgadza sie.
    Tylko czy naprawde wierzysz w to, ze Artur ma pod oknem wiecej niz jeden
    taki zlom? Moze mieszka na zlomowisku ;>

    > i nieliczenie się z otoczeniem.
    > Ale żeby zaraz "problem emocjonalny"? Myślisz że dopiekając w ten sposób
    > współmieszkańcom, chcą coś odreagować?

    Artur to konfident i demagog.
    Smutne, ze niektorzy ludzie uwazaja taka postawe za poprawna.

    --
    Karolek

  • 80. Data: 2011-12-08 17:58:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl>

    > Jestes tak glupi, ze nawet nie wiesz co sam napisales... :/
    > Teraz kompletnie sie nie dziwie temu, ze bylbys sklonny z poszkodowanego
    > przerobic sie na niewiarygodnego klamce, idiote.

    Luzik, durniu