    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: obcierka parkingowa, czy jest sens...
    Date: Mon, 09 Apr 2012 00:01:01 +0200

    Kilka dni temu zobaczyłem, że mam zarysowany zderzak z tyłu. Zostały na
    nim ślady charakterystycznego, zielonego koloru. Jako, że dzień
    wcześniej parkował obok mnie sąsiad mający takie auto od razu poszedłem
    sprawdzić jego auto. Oczywiście miał ślady na wysokości moich uszkodzeń.
    Próbowałem się z nim skontaktować, ale facet będąc w domu nie otwierał
    drzwi. 60-kilka lat, a zachowanie jak u dzieciaka. Pojechałem na
    komendę, spisano moje zeznania, przyjechała policjantka na oględziny i w
    piątek, 2 dni temu dostałem pismo mówiące o tym, że ukarano mandatem
    sąsiada, który przyznał się do uszkodzeń. Po świętach wybieram się znowu
    na policję, by zapytać o ubezpieczyciela z którym mam się kontaktować.
    Nie wiecie czy OC obejmie koszt reklamy, którą mam na zderzaku, a którą
    będę musiał usunąć przed lakierowaniem?
    Pozdrawiam
    Piotr