  • 1. Data: 2011-12-04 03:51:44
    Temat: Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu.
    Od: "wskaz_zleceniodawce" <U...@i...pl>

    Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z
    monitoringu.
    Podejrzewam, że dla fachowców to pryszcz.
    Zależy mi na określeniu marki (wersji) i ewentualnie rocznika.
    Proszę o zapoznanie się rózniez z innymi filmami użytkownika.
    Proszę o rozpowszechnianie tego materiału na Śląsku.

    http://www.youtube.com/watch?v=3wQU29BlrhU
    http://www.youtube.com/watch?v=KieMzyEwbVg

    Odpowiedzi prosze kierowac na grupe ale rozniez na maila -
    wskaz_zleceniodawce(AAAAA)interia.pl

  • 2. Data: 2011-12-04 04:28:51
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > http://www.youtube.com/watch?v=3wQU29BlrhU
    > http://www.youtube.com/watch?v=KieMzyEwbVg
    >
    > Odpowiedzi prosze kierowac na grupe ale rozniez na maila -
    > wskaz_zleceniodawce(AAAAA)interia.pl

    tak szeroko zakrojona akcja z powodu wybitej szyby ? czy jest moze cos
    jeszcze ?

  • 3. Data: 2011-12-04 04:43:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin wskaz_zleceniodawce

    > Odpowiedzi prosze kierowac na grupe ale rozniez na maila -
    > wskaz_zleceniodawce(AAAAA)interia.pl

    NTG trollu.

  • 4. Data: 2011-12-04 04:49:36
    Od: "wskaz_zleceniodawce" <U...@i...pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości

    | tak szeroko zakrojona akcja z powodu wybitej szyby ? czy jest moze cos
    | jeszcze ?

    Jest coś jeszcze tzn. gdyby moje roczne dziecko przebywało w łóżeczku
    w którym często przebywa to nie wiem jakby się to skończyło.
    Kamień wraz ze szkłem wpadł do łóżeczka.

    A samo zdażenie oceniam jako etap w pewnej grubszej sprawie.
    Ustalenie sprawcy wiele by mi pomogło.

  • 5. Data: 2011-12-04 04:49:52
    Od: "wskaz_zleceniodawce" <U...@i...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    | begin wskaz_zleceniodawce

    | NTG trollu.

    uzasadnij

  • 6. Data: 2011-12-04 08:50:57
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-04 03:51, wskaz_zleceniodawce pisze:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=3wQU29BlrhU
    > http://www.youtube.com/watch?v=KieMzyEwbVg
    >
    > Odpowiedzi prosze kierowac na grupe ale rozniez na maila -

    Z tego to sobie można określać.
    W pewnym momencie od tyłu pojazd wygląda jak coś na kształt Mondeo MK3
    hatchback / Passat B4/5 hatchback.

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2011-12-04 08:57:25
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-04 08:50, Cezary Daniluk pisze:

    > W pewnym momencie od tyłu pojazd wygląda jak coś na kształt Mondeo MK3
    > hatchback

    Raczej lift-back. :)

    > Passat B4/5 hatchback.

    Eee...?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2011-12-04 11:05:39
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-04 08:57, Grejon pisze:

    > Raczej lift-back. :)

    > Eee...?

    No te z kufrem, a nie kombi :D
    Prędzej sedan.
    Ja tam się nie wyznaję w tych określeniach.

    Ja tam wiem co to było Touren Limousine :D

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-12-04 11:22:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-12-2011 04:49, wskaz_zleceniodawce pisze:
    > A samo zdażenie oceniam jako etap w pewnej grubszej sprawie.
    > Ustalenie sprawcy wiele by mi pomogło.

    I na pewno do głowy ci nie przychodzi, kto mógłby zlecić taką akcję?

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2011-12-04 13:41:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=3wQU29BlrhU
    > http://www.youtube.com/watch?v=KieMzyEwbVg
    >
    > Odpowiedzi prosze kierowac na grupe ale rozniez na maila -

    Na tych ostatnich zdjeciach samochodu od tylu to auto przypomina skode
    octavie I.
    Lepiej zamontuj sobie lepsza kamere.

    --
    Karolek