  • 11. Data: 2024-06-20 20:00:37
    Temat: Re: o mały włos
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > No to jeszcze wypakuj walizy jak staniesz tyłem do ściany :D

    Sprzedaj kombi a kup coś normalnego i ściana przestanie przeszkadzać.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2024-06-21 05:52:09
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 19.06.2024 02:46, PiteR wrote:
    > cztery godziny do samolotu a nie ma gdzie samochodu postawić.
    >
    > Godz 10oo, dzień roboczy a patusy nygusy 500 plusy śpią.
    > Żaden samochód nie odjechał.

    Pewnie rowerami jeżdżą. Albo komunikacją publiczną. Dawno temu, gdy
    jeszcze mieszkałem i pracowałem w Warszawie, to ze Śródmieścia
    (Północnego) do roboty na Okęcie jeździłem publiczną, a samochód stał
    pod kamienicą. Szybciej było. A jak było firmowe chlanie, to nie robiłem
    za kierowcę.

  • 13. Data: 2024-06-21 17:42:25
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > W dniu 19.06.2024 o 22:40, PiteR pisze:
    > Ja parkuję pod swoim oknem, na ulicy...głównej, przy której jest
    > "wszystko" + 3 bankomaty. Godziny szczytu są od 9:00 - 20:00 i NIGDY nie
    > ma tam miejsca, dlatego parkuję po 20:00 :) Mam o tyle dobrze, że ktoś
    > ustawił znak w miejscu gdzie parkuję na linii chodnik-parking i jeśli
    > zrobi się tam miejsce, można zaparkować tylko tyłem. 80% kierowców
    > odpada wtedy z powodu braku umiejętności i w większości mam to miejsce
    > zawsze wolne :) Oczywiście znak posiada kolory tęczy na wysokości
    > zderzaków i jest nagminnie wyginany...lubię ten znak :)

> [...]

    Co to za g..o pokazujesz :-) Gdzie tu jakiś problem z parkowaniem. Na
    parkowanie to Twizy jest dobre :-)

  • 14. Data: 2024-06-23 09:31:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1ul44x6ialis0$.1dst2djuik898$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > -samochodem do pracy się nie opłaca - za drogo.

    hahaha wygrał pan :)
    (uścisk dłoni Nadprezesa)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 15. Data: 2024-06-24 12:14:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jun 2024 20:00:37 +0200, RadosławF wrote:

    > Sprzedaj kombi a kup coś normalnego i ściana przestanie przeszkadzać.

    Z kombi/suv tez się daje, tylko nie trzeba tak blisko podjezdzać :-)
    Ewentualnie wypakowac i podjechac.

    Ja myslę, że oni się boją o farbę na scianach.

    J.