  • 1. Data: 2009-02-27 23:00:07
    Temat: naprawa obiektywu nikkor
    Od: "Lukas" <q...@o...pl>

    Spadl mi nikon D40 z obiektywem na ziemie , obiektyw wyskoczyl z korpusu i
    problem jest nastpeujacy:

    Mocowania obiketywu jest plastikowe i pękła/odleciała plastikowa czesc kotra
    jakby przyslania taki jezyczek w obiektywie ( reguluje chyba przeslone)
    Jak zaloze obiektyw i go dociskam do koprusu wszytsko jest ok, normlanie
    dziala , jak puszcze obiektyw slabo sie trzyma, nastepuej poluznienie i
    przestaje laczyc

    Moje pytanie , da sie wymienic ten plastikowy tyl, to jest chyba przykrecane
    3 sruby . Jak sie da to gdzie mam zadzwonic ?

  • 2. Data: 2009-02-28 00:08:52
    Temat: Re: naprawa obiektywu nikkor
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Lukas" napisał
> [...]
    >
    > Moje pytanie , da sie wymienic ten plastikowy tyl, to jest chyba
    > przykrecane 3 sruby . Jak sie da to gdzie mam zadzwonic ?

    Poszukaj na Allegro, może dostaniesz "zwłoki" tego obiektywu z innym
    uszkodzeniem, a sprawnym bagnetem. Może wyjść taniej niż bujanie się z tym
    do serwisu.

    adam

  • 3. Data: 2009-03-02 08:35:30
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 28 Lut, 00:00, "Lukas" <q...@o...pl> wrote:
    > Spadl mi nikon D40 z obiektywem na ziemie , obiektyw wyskoczyl z korpusu i
    > problem jest nastpeujacy:

    Jak łączy to robi zdjęcia?