  • 1. Data: 2009-02-27 18:47:24
    Temat: 4/3 w kosmosie
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Witam.

    Taka ciekawostka... http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8551

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Ginekolog grzebie w zupie, a powinien grzebać... kucharz.

  • 2. Data: 2009-02-27 23:35:31
    Temat: Re: 4/3 w kosmosie
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze bakulik:

    > Taka ciekawostka... http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8551

    "Oprócz korpusu na orbitę trafią też dwa obiektywy: Zuiko 11 - 22mm F2.8-3.5
    i Zuiko ED 50-200mm F2.8-3.5 SWD i inne akcesoria."

    A to głupek, nie wie że te obiektywy to tak naprawdę 5.6-7.0 Wziąłby zamiast
    tego jakąś Alfę.

  • 3. Data: 2009-02-28 08:10:08
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > i Zuiko ED 50-200mm F2.8-3.5 SWD i inne akcesoria."
    >
    > A to głupek, nie wie że te obiektywy to tak naprawdę 5.6-7.0 Wziąłby

    Głupki nie latają promami kosmicznymi, co najwyżej szczekają na olka piejąc
    jednocześnie nad aparatem który zrobiła firma od telewizorów.
    Ważne że leci z kolejnym aparatem i że kiedyś będziemy mogli oglądnąć
    zdjecia.

  • 4. Data: 2009-02-28 12:12:09
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > i Zuiko ED 50-200mm F2.8-3.5 SWD i inne akcesoria."
    >
    > A to głupek, nie wie że te obiektywy to tak naprawdę 5.6-7.0 Wziąłby

    I znów podejście rasistowskie ;) - poniżanie godności i nawoływanie do waśni
    użytkowników innych systemów :)
    A jakie lepsze szkła za porównywalne pieniądze oferuje Soniak ?
    Chyba tylko fanatycy jednego słusznego systemu nie interesują się
    specyfikacjami technicznymi i testami sprzętu innych - nie znaczy gorszych -
    systemów :(

  • 5. Data: 2009-02-28 14:29:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze kuba_k1:

    > I znów podejście rasistowskie ;) - poniżanie godności i nawoływanie do waśni
    > użytkowników innych systemów :)
    > A jakie lepsze szkła za porównywalne pieniądze oferuje Soniak ?

    A to już z Ninikiem gadaj, to on lansuje tezę, że światło w obiektywie
    podaje się w celu wyliczenia GO, a nie czasów naświetlania.

  • 6. Data: 2009-02-28 16:47:00
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > A to już z Ninikiem gadaj, to on lansuje tezę, że światło w obiektywie
    > podaje się w celu wyliczenia GO, a nie czasów naświetlania.

    O rasistowskim podejściu to akurat idealnie trafił :P

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 7. Data: 2009-02-28 18:34:10
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > O rasistowskim podejściu to akurat idealnie trafił :P

    Każdy ma to co lubi albo na co go stać i może się powtórze ale nikt głupkiem
    nie jest. Mam Olka mialem Minolte, pracuje na różnych Nikonach i nie jest mi
    bliżej do żadnej z firm.

  • 8. Data: 2009-02-28 23:56:04
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> napisał:

> [...]
    głupkiem
    > nie jest. Mam Olka mialem Minolte, pracuje na różnych Nikonach i nie jest

    A ja od lat fotografuję Pentaxami i jest mi bliżej do tego systemu. Ale -
    nie jest to żaden powód aby wywyższać go nad innymi. Po prostu - jest
    optymalny do moich potrzeb, ale są to moje indywidualne preferencje - i
    trzeba mieć świadomość, że to, co dla mnie jest ważne moze być dla kogoś
    innego drugorzędne, natomiast może mu brakować funkcji, które dla mnie są
    całkowicie zbędne.
    Nie ma idealnego systemu dla wszystkich - gdyby taki istniał - producenci
    innych szybko by zbankrutowali.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2009-03-01 07:45:41
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

> [...]
    > całkowicie zbędne.
    > Nie ma idealnego systemu dla wszystkich - gdyby taki istniał - producenci

    Amen

  • 10. Data: 2009-03-01 08:47:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.02.2009 Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> napisał/a:
    > Nie ma idealnego systemu dla wszystkich - gdyby taki istniał - producenci
    > innych szybko by zbankrutowali.

    E tam, my Canoniarze jesteśmy fanatykami, nasz system by nie zbankrutował ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***