  • 1. Data: 2009-02-27 21:36:49
    Temat: kursy fotograficzne - Warszawa
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Czytam rózne mądre Mroczki, instrukcje, fora itd. ale naszło mnie na
    szkolenie, może to bedzie owocniejsze niż błądzenie samemu i odkrywania
    samemu koła ponownie. Możecie coś polecić?
    Wymagania:
    - stolica:
    - kurs w weekendy
    - uniwersalizm (czyli nie 14 godzin o zdjeciach reklamowych, czy
    wszystko o zdjęciu mrówki)
    - połączenie z praktyką: nie chcę weekendu spędzonego na słuchaniu
    rozdzialu z książki, sam umiem czytać.

    Krypto i jawna reklama, polecanie (sprawdzonych) kolegow jak najbardziej
    pożądane ;)

    z gory dzięki
    Pietia

  • 2. Data: 2009-02-28 12:55:42
    Temat: Re: kursy fotograficzne - Warszawa
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 27 Lut, 22:36, Pietia <v...@w...pl> wrote:

    > - połączenie z praktyką: nie chcę weekendu spędzonego na słuchaniu
    > rozdzialu z książki, sam umiem czytać.

    Może daj szansę jeszcze jednej książce? :)
    http://fotosklepik.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=206
    Zajrzyj do spisu treści i powiedz, czy taki program byłby dla Ciebie
    interesujący? Np.:

    Rozdział 4
    Tematy fotograficzne
    Jaki aparat do zdjęć reportażowych?
    Fotografia uliczna - street photography
    Rodzina, ach rodzina...
    Jak zachowywać się w trakcie ślubu, chrzcin etc.
    Pamiątkowe zdjęcie grupy
    Portrety, portrety...
    Akt, pornografia, fotografia erotyczna?
    Pejzaż, przyroda i fotografia ojczysta
    Wschody i zachody
    Niebo
    Miasto
    Przyroda
    Cuda w zasięgu ręki - martwa natura i makro
    Architektura - nie tylko zabytkowa!

    Czarek

  • 3. Data: 2009-02-28 17:57:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <go9mdj$go0$1@inews.gazeta.pl>, Pietia <v...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    > wszystko o zdjęciu mrówki)
    > - połączenie z praktyką: nie chcę weekendu spędzonego na słuchaniu

    http://www.wsfoto.art.pl/kurs.php

    TA

  • 4. Data: 2009-02-28 20:23:31
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Pietia wrote:

> [...]
    > rozdzialu z książki, sam umiem czytać.
    >
    > Krypto i jawna reklama, polecanie (sprawdzonych) kolegow jak najbardziej

    Dzieki wszystkim za rady i za propozycje. Postaram sie znaleźć coś dla
    siebi.

  • 5. Data: 2009-02-28 21:23:10
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Pietia pisze:

    > Krypto i jawna reklama, polecanie (sprawdzonych) kolegow jak najbardziej
    > pożądane ;)

    Znam, ale nie będe reklamował na grupie, poszukaj w necie.
    Generalnie opłaca się chodzić tylko na zajęcia , gdzie jest teoria i
    praktyka pół na pół i do tego zadania domowe ;-)
    Szczególnie jak prowadzi ktoś z jajem (niekoniecznie nawiedzony artysta,
    który lubi mówić o sobie jaki to jest wspaniały, co serdecznie odradzam)

    Ale tak naprawdę nic Ci nie zastąpi samodzielnego ...
    .... wstawania wcześnie rano, żeby iść/jechać gdzieś w ciekawe miejsce
    ... jeżdżenia na plenery,
    ... łażenia z aparatem w wielu sytuacjach, w różnej pogodzie,
    ... robienia ludzi, portretów...
    ... czytania książek NIE O TECHNICE a o wrażliwości
    ... studiowania rzeźby i malarstwa
    ... szukania inspiracji
    ... wieczornego siedzenia w jakiejś wywoływarce do RAWów i PS...
    ... i wielu innych rzeczy ...

    Po prostu nie ma szans, żeby jakiś kurs dał Ci to wszystko co możesz
    osiągnąć sam. Ale kierunek można złapać, czemu nie.

    Ale uwaga - jednej łatwej w przełknięciu pigułki (i wszystko potem Ci
    działa super) - NIE MA I NIE BĘDZIE.

    --
    f1969

  • 6. Data: 2009-03-02 12:38:34
    Od: FD <f...@o...pl>

    f1969 pisze:
> [...]

    > Po prostu nie ma szans, żeby jakiś kurs dał Ci to wszystko co możesz
    > osiągnąć sam. Ale kierunek można złapać, czemu nie.

    ładnie napisane
    zacytowalem to swojej dziewczynie ktora na sile chce isc na kurs i kase
    wydac
    zamiast cwiczyc i cwiczyc - co ja jej radze...

    Z resztą moje zdanie w tej dyskuzji jest takie - ze zeby isc na kurs i
    cos z niego
    "wyniesć" (a nie odbebniac dupogodziny) trzeba juz conieco sie orietowac....

    ergo... poradniki z netu, ksiazki i przede wszystkim wlasne cwiczenia

  • 7. Data: 2009-03-02 15:10:20
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 2 Mar, 13:38, FD <f...@o...pl> wrote:

    > ergo... poradniki z netu,

    ...omijać z daleka :) Takich głupot, jak w internecie, nie znajdziesz
    nigdzie ;)

    > ksiazki

    Tak. Najlepiej wydane przed 1989 rokiem. Np. takie:
    http://dybowski.pl/hobby/ofotografii.php?p=3

    a jak już przejdzie się na wyższy etap, to takie:
    http://dybowski.pl/hobby/ofotografii.php?p=3&c=2

    > i przede wszystkim wlasne cwiczenia

    Tylko... skąd będziesz wiedział czy idziesz w dobrym kierunku?
    Pisałem wielokrotnie - według mnie najlepszy jest sposób "na
    wampira" :) Znajdujesz sobie "nosiciela wiedzy", wgryzasz się w niego
    i ssiesz... wiedzę... a jak już wszystko wyssiesz, to szukasz
    następnego :)

    Czarek