  • 1. Data: 2009-02-27 20:29:13
    Temat: Uszkodzony obiektyw - prosba o pomoc
    Od: Arek Szelag <s...@g...to.com>

    Pacjent to pentax DA 50-135 2.8 Kucajac, podczas robienia zdjec wypadl
    mi z kieszeni. Zniszczenia to soczewka, ktora wypadla z
    prowadnic/zaczepow. Autoryzowany serwis powiedzial, ze nie da sobie z
    tym rady i, ze oni generalnie nie dotykaja sie do optyki. Na
    zasugerowana przeze mnie wysylke do serwisu Pentaxa w Niemczech
    powiedzieli ze to raczej nieoplacalne. Az nie chce mi sie wierzyc, ze
    nic nie da sie z tym zrobic. Moze macie sprawdzone miejsca gdzie moga
    sprobowac cos takiego naprawic. Obiektyw oprocz tego, ze stracil bardzo
    na jakosci robionych zdjec jest sprawny czyli AF dziala i nie ma
    problemu z wspolpraca obiektyw - aparat. Prosze, pomozcie.

  • 2. Data: 2009-02-27 20:45:14
    Temat: Re: Uszkodzony obiektyw - prosba o pomoc
    Od: "Marcin" <yahoo2n@delete@poczta.onet.pl>

    zapytaj w serwisie na szyszkowej w W-wie

    MG

  • 3. Data: 2009-02-27 21:18:05
    Od: Arek Szelag <s...@g...to.com>

    Marcin pisze:
    > zapytaj w serwisie na szyszkowej w W-wie

    Toz napisalem ze bylem w serwisie Pentaxa.

    Arek

  • 4. Data: 2009-02-27 21:30:03
    Od: arekc2000 <a...@g...com>

    Dnia 27-02-2009 o 21:45:14 Marcin napisał:

    > zapytaj w serwisie na szyszkowej w W-wie

    I jeszcze na pentax.org.pl.

    --
    arekc2000

  • 5. Data: 2009-02-27 21:33:50
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Arek Szelag pisze:

    Hej

    > Na
    > zasugerowana przeze mnie wysylke do serwisu Pentaxa w Niemczech
    > powiedzieli ze to raczej nieoplacalne. Az nie chce mi sie wierzyc, ze
    > nic nie da sie z tym zrobic.

    Zrobić pewnie się da tylko kwestia ceny. Za justowanie Nikkora
    70-200/2.8vr w niemieckim serwisie dałem 1200pln. Obiektyw był w stanie
    idealnym, tyle że niestety po gwarancji i dopiero na pełnej klatce
    zaczęło być widać że prawa strona kadru jest mniej ostra niż lewa.

    Trudno powiedzieć co przy upadku Twojego obiektywu mogło się stać i ile
    będą kosztować części.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2009-02-27 21:43:22
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Arek Szelag pisze:

    > Toz napisalem ze bylem w serwisie Pentaxa.

    Ale jedyny sensowny serwis Pentaksa jest (był) w Gdyni.

    --
    Filip.

  • 7. Data: 2009-02-27 22:01:44
    Od: Arek Szelag <s...@g...to.com>

> [...]
    > zaczęło być widać że prawa strona kadru jest mniej ostra niż lewa.
    >
    > Trudno powiedzieć co przy upadku Twojego obiektywu mogło się stać i ile

    Z rozmowy z czlowiekiem z autoryzowanego serwisu wywnioskowalem ze nawet
    nie zagladali do srodka. Pomyslalem sobie wiec, ze moze jest jeszcze
    jakis serwis w Polsce, ktory potrafi cos wiecej niz tylko podlaczyc
    obiektyw do urzadzenia i dokonac jego kalibracji. Chodz domyslam sie, ze
    bez np dokumentacji technicznej zapewne bedzie ciezko :-(

  • 8. Data: 2009-02-27 22:02:30
    Od: Arek Szelag <s...@g...to.com>

    Filip Ozimek pisze:

    > Ale jedyny sensowny serwis Pentaksa jest (był) w Gdyni.

    Moge prosic o jakies namiary??

  • 9. Data: 2009-02-27 22:14:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    A może tak.
    Wystawić akcję z nim, dokładnie i uczciwie opisać co i jak.
    Wystawić go z realną ceną jego wartości pomniejszoną o
    przypuszczalne koszta reanimacji.
    Opis problemu to podstawa.
    Może znalazł by sie ktoś, kto by sobie z tym poradził i go
    odkupił w tym stanie, ewentualnie dotarły by do Ciebie
    namiary na serwis, który nie bał by sie podjąć zlecenia.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-02-28 08:03:12
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    Cześć!
    Ja naprawiałem obiektyw - sigma od sony pod tym adresem w Poznaniu.
    http://klubkm.pl/forum/showthread.php?t=10750
    Wprawdzie post jest z forum KM, ale można zadzwonić, nic nie szkodzi, może
    się podejmie naprawy. W końcu obiektyw to obiektyw niezależnie od mocowania.
    Pozdrawiam - Waldek