-
21. Data: 2009-02-27 10:51:16
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
K.M.C. pisze:
z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi
ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze
serwis co 6 tys, a cos poza tym?
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com
-
22. Data: 2009-02-27 12:53:55
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: Qlfon <r...@l...pl>
K.M.C. pisze:
> Kefir pisze:
>>>
>>> jak to już Qlfon napisał, XJ900 Div.
>>>
>>> albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.
>>
>> Doskonala propozycja przy ograniczonym budzecie i podanych
>> zalozeniach, tyle ze dobrej sztuki nalezaloby szukac raczej za granica.
>> Trafiaja sie sztuki z ABS.
>
> a nie za miekkie to w sensie ramy? bo to typowa przypadlosc japonczykow
> z lat 80-tych.
>
No i 16" cali z przodu we wczesnej Fj1200 i bodajze wszystkich 1100...
--
Qlfon, Kraków
-
23. Data: 2009-02-27 14:09:02
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
K.M.C. napisał(a):
> Kefir pisze:
>>> albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.
> [...]
> o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie
> zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke
> zblokowalo.
Ale po co? Wszak to dopiero co dotarta FJota jest ;)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
24. Data: 2009-02-27 14:09:50
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
K.M.C. napisał(a):
> K.M.C. pisze:
> z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi
> ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze
> serwis co 6 tys, a cos poza tym?
>
Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
25. Data: 2009-02-27 14:50:01
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
zbigi pisze:
>
> Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.
>
w sumie wszystko z tej klasy jest ciezkie. Jesli jednak srodek
ciezkoszci jest wysoko to odpada, bo ja kruciak jestem :-) z gsxf 600
sobie radzilem na miekko, ale to niskie bylo.
pozdr
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com
-
26. Data: 2009-02-28 12:39:39
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: pwz <p...@j...pl>
Qlfon pisze:
> Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny
> wybor. Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z
> dosyc trwalym silnikim. Wybor na rynku tez raczej spory. Tylko poogladaj
> dokladnie bo anglikow sporo na rynku a ten motocykl w UK jest calkiem
> popoularny - czytaj - jezdzony caly rok na okraglo (a tamtejsza chemia
> b. lubi motocykle. Pozerac:))
> To tyle ode mnie, milego dnia:)
Podłączę się do tego wątku, ponieważ właśnie jestem na etapie powrotu do
jednośladu po dłuuugiej przerwie. A żeby było trudniej - wcześniej
'bawiłem się' motocyklami niemal zabytkowymi. I właśnie stwierdziłem,
oglądając różne strony www, że na dobry i spokojny początek/comeback do
moto byłaby Yamaha Diversion. Jako że wcześniej nie miałem z tym moto
cyklem w ogóle do czynienia, a (ze względu na budżet) będzie to używana
maszyna, proszę BiSwK o poradę - na co zwrócić uwagę oglądając/kupując
właśnie ten motocykl? Co w nim, zanim wyłożę kasę, "pomacać", o co
zapytać sprzedawcę, na co zwrócić uwagę? Wszelkie wskazówki w tej
kwestii będą dla mnie bardzo cenne...
pwz
-
27. Data: 2009-02-28 13:43:00
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>
> o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie
> zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke
> zblokowalo.
> pzdr
>
Moge smialo polecic FJ1200. Za 8 tys kupisz naprawde ladna. Przebiegi to
pojecie wzgledne. Wiekszosc ofert w polsce to motocykle powyzej 100kkm, ale
z cofnietym licznikiem. FJ bez remontu przejezdzaja podobno ponad 200kkm
normalnie uzytkowane /czyt. nie traktowane jak motocykl sportowy/. Jak cos
to patrz za 1200 po 91 roku z owalna lampa - mniej wibruje caly motocykl
dzieki /zmienione mocowanie silnika/
wady: tylna opona w nietypowym rozmiarze 16", waga jak moto przewroci sie na
parkingu - samemu da sie podniesc ale letko nie jest:), podczas jazdy nie
czuc tej masy.
--
Pozdrawiam
Kucik
FJ1200A
-
28. Data: 2009-02-28 20:35:44
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
K.M.C. pisze:
> moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem
> juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym
> skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta
> eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza
> dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że
> sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami.
Martwisz się o kryzys, a szukasz czegoś "dużego i ciężkiego" w okolicy
litra? ;->
Paliwo znowu zdrożało :-P
-
29. Data: 2009-03-01 09:16:12
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>
Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
Mam takiego od 10 lat, przebieg 115tys (moje 65) i nie zepsulo sie nic!
Wymiana oleju w silniku co 10tkm, pozostale plyny co 2 lata (albo jak sie
przypomni ;) ) pasek rozrzadu po 100tkm i nic wiecej. 1300km na raz robisz
bez problemu, srednie spalanie kolo 6-7l przy predkosciach przelotowych kolo
150km/h
Za 8-10kzl jak dobrze poszukasz to powinienes znalezc cos w miare
sensownego. Przebiegiem sie nie przejmuj, bo spokojnie przejezdzaja 250tkm i
wiecej.
PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))
Pozdrawiam
ErneST
-
30. Data: 2009-03-01 11:19:43
Temat: Re: na dalekie trasy
Od: Arni <a...@n...spam>
ErneST Rygielski pisze:
> Witam!
> Bede subiektywny i polece ST1100 :))
> Mam takiego od 10 lat, przebieg 115tys (moje 65) i nie zepsulo sie nic!
> Wymiana oleju w silniku co 10tkm, pozostale plyny co 2 lata (albo jak sie
> przypomni ;) ) pasek rozrzadu po 100tkm i nic wiecej. 1300km na raz robisz
> bez problemu, srednie spalanie kolo 6-7l przy predkosciach przelotowych kolo
> 150km/h
co za przywiązanie do sprzeta. Ale ja to rozumiem, sam nie mam pędu do
zmieniania na coraz to nowszy.
>
> PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))
reinkarnacja znaczy :))
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX