  • 41. Data: 2009-03-02 09:48:02
    Temat: Re: na dalekie trasy
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    news:gog804$6t3$1@news.onet.pl...
    > Elou!
    > Dobry wybor, jeno od nieuzywania psuje sie kazdy ;)

    Sie okaze jak zaczne kiedys jedzic ;))

    > Aaaa, to dlatego nie wiesz ze niemalze kolo domu miales rajd a i
    > tegoroczna edycja zostala zaplanowana?

    Mowisz o Enduro, czy jakas preclowa impreza mnie pod nosem ominela? :(

    ER

  • 42. Data: 2009-03-02 09:50:26
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Użytkownik "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > dobry wybor tez sie skusilem:-)

    No nie wierze, armature zdradziles? ;)

    > hmn, a urosles choc troszke?

    Tylko wszerz, no i rozmnozylem sie :)

    Pozdrawiam
    ER

  • 43. Data: 2009-03-02 10:20:25
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "ErneST Rygielski" <e...@w...pl> wrote in message

    > Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Sie okaze jak zaczne kiedys jedzic ;))

    Sprawdz koniecznie. Zobaczysz ile radochy Cie ominelo, nawet jak stanie w
    szczerym polu ;)

    > Mowisz o Enduro, czy jakas preclowa impreza mnie pod nosem ominela? :(

    Ominela:
    http://www.bobrowy.riders.pl/
    Szykuj sie na tegoroczna edycje zanim ktos pomysli ze od slubu koledzy Ci
    smierdza ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 44. Data: 2009-03-02 16:22:19
    Temat: Re: na dalekie trasy [OT]
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    > szczerym polu ;)

    Wtedy radocha jest najwieksza :))

    > Ominela:
    > http://www.bobrowy.riders.pl/
    > Szykuj sie na tegoroczna edycje zanim ktos pomysli ze od slubu koledzy Ci
    > smierdza ;)

    Rzesz kurwa, udusze Granoola ze mi nie powiedzial ://

    ER

  • 45. Data: 2009-03-04 09:34:01
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    ErneST Rygielski <e...@w...pl> napisał(a):
    > No nie wierze, armature zdradziles? ;)

    no tosmy sie rzeczywiscie dlugo nie widzieli, w tzw. miedzy czasie byla
    Varaderka 2 lata i Tiger jest od 8 lat:-)

    > Tylko wszerz, no i rozmnozylem sie :)

    wszerzm wszerz, to chyba taka opcja po 30tce jest:-))

    pawel ACE
    ST i TT

  • 46. Data: 2009-03-04 18:54:35
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    K.M.C.napisal

> [...]
    > moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem
    > juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym
    > skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta
    > eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza
    > dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że
    > sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami.
    > Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
    > Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
    DOKTOREK65.Zastanów sie nad Suzuki Bandit,ale koniecznie
    1200.Niezniszczlne moto,wygodna sylwetka,osiągi niejednego
    przecinaka.Polecam.

  • 47. Data: 2009-03-05 05:26:08
    Od: AlF <s...@g...com>

    doktorek65 wrote:

    > DOKTOREK65.Zastanów sie nad Suzuki Bandit,ale koniecznie
    > 1200.Niezniszczlne moto,wygodna sylwetka,osiągi niejednego
    > przecinaka.Polecam.

    FZ-1 gen1 czyli Super Naked Touring - mam od 50kkm i po nie mam zamiaru
    zmieniac przez nastepne. lyka wszystko, dwudniowe traski 3000km,
    przyciera podnozki w winklach, na torze trzyma fason tez a i lekki
    off-road jest mozliwy. jedyna wada to ze gaznikom trzeba rejetting
    zafundowac i jesli jestes cizszy to warto zainwestowac w stosowne
    sprezyny. ma regulowane zawieszenie we wszystkich 3 wymiarach ...

    Alf