  • 11. Data: 2009-02-26 07:47:58
    Temat: Re: na dalekie trasy
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości
    news:go4l6o$lb7$2@inews.gazeta.pl...

    > nie stac mnie :-( kryzys jest

    to Deauville? ;)

    jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 12. Data: 2009-02-26 08:32:33
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    K.M.C. pisze:

    > qlfon - napisalem tani w zakupie :-) tak do 8 tysia wiec.

    jak to już Qlfon napisał, XJ900 Div.

    albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.

    --
    Kosiek

  • 13. Data: 2009-02-26 08:35:55
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał

    > to Deauville? ;)
    >
    > jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..

    Na Deauville w dobrym stanie potrzeba przynajmniej 10 kzl.
    Reszte kryteriow spelnia. Bez problemow robilem trasy po 1300 km. z
    cala kupa bagazu. Te moto nie jest jednak pozeraczem autostrad.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 14. Data: 2009-02-26 09:02:44
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kosiek" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > jak to już Qlfon napisał, XJ900 Div.
    >
    > albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.

    Doskonala propozycja przy ograniczonym budzecie i podanych zalozeniach, tyle
    ze dobrej sztuki nalezaloby szukac raczej za granica.
    Trafiaja sie sztuki z ABS.
    Pozostajac w temacie: do powyzszych celow z duzym zadowoleniem uzywam ST
    955. Moturek ten, choc smiesznie tani w zakupie i bardzo ekonomiczny w
    eksploatacji, nie jest odpowiednio ciezki a pozycja za kiera nieco obciaza
    rece. Duzy plus za bardzo liniowy sposob oddawania mocy i niewielka
    szerokosc z dedykowanymi kuframi: 90 cm pozwala bardzo sprawnie
    przemieszczac pomiedzy autami. Do minusow zas zaliczam kompletna porazke z
    serwisem w Polsce i pewne problemy z dogadaniem sie z przednimi hamulcami.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 15. Data: 2009-02-26 11:28:23
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Qlfon napisał(a):

    > Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny
    > wybor.

    Tez bym tak celowal :)
    Ostatnio Ojciec dyrechtor mial podobny dylemat u w koncu zanabyl wlasnie
    duza Dive oczywiscie przekraczajac troszeczke zalozony budzet ;)

    > Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z
    > dosyc trwalym silnikim.

    Wszystko sie zgadza poza jednym - ten silnik nie jest "dosyc trwaly"
    lecz "kurewsko trwaly" :)

  • 16. Data: 2009-02-26 11:31:45
    Od: mlek <r...@o...pl>

    > Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale
    > uważam, ze nie ma na czym oszczędzać),

    Nadgorliwosc moze byc gorsza od faszyzmu :D

  • 17. Data: 2009-02-26 11:45:49
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl> napisał

    > Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale uważam,
    > ze nie ma na czym oszczędzać

    Przestrzeganie tego co zalecil producent nie jest oszczedzaniem.
    Dlaczego wymieniales co 6 tys a nie co np 3 tys? Albo 1,5 tys?
    Czasem mysle, ze wielu satysfakcjonowal by tylko otwarty uklad
    smarowania :]
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 18. Data: 2009-02-26 12:03:22
    Od: mlek <r...@o...pl>

    Hinek wrote:

> [...]
    > Dlaczego wymieniales co 6 tys a nie co np 3 tys? Albo 1,5 tys?
    > Czasem mysle, ze wielu satysfakcjonowal by tylko otwarty uklad

    Zawsze dla oszczednosci mozna silnik co 20 tys wymieniac :) Opony,
    klocki co 2 tys, lancuch i zebatki co kazda przejazdzke w deszczowy
    dzien, kask, kombinezon co 100 tys much rozbitych, akumulator co 100h
    jazdy, paliwo po 7 dniach nieuzywania moto, a wszystko to dla twojego
    dobra i dobra twojego moto :) No i kryzys nie bedzie straszny...
    dla producentow :)

    Sorki za posta OT, ale przeraza mnie wplyw kampani reklamowych na ludzi :(

    Pozdrawiam
    mlek o

  • 19. Data: 2009-02-27 10:44:33
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Kefir pisze:

    > Doskonala propozycja przy ograniczonym budzecie i podanych zalozeniach,
    > tyle ze dobrej sztuki nalezaloby szukac raczej za granica.
    > Trafiaja sie sztuki z ABS.

    a nie za miekkie to w sensie ramy? bo to typowa przypadlosc japonczykow
    z lat 80-tych.

> [...]
    > sprawnie przemieszczac pomiedzy autami. Do minusow zas zaliczam
    > kompletna porazke z serwisem w Polsce i pewne problemy z dogadaniem sie

    o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie
    zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke
    zblokowalo.
    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 20. Data: 2009-02-27 10:47:26
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Hinek pisze:
> [...]
    > Reszte kryteriow spelnia. Bez problemow robilem trasy po 1300 km. z
    > cala kupa bagazu. Te moto nie jest jednak pozeraczem autostrad.

    otoz wlasnie to, te 60 kuni panie mnie przeraza majac w perspektywie do
    przejechania 1000km autostrada. Oraz te kufry ktore sa malo pojemne i do
    tego nie mozna ich odpiac, wiec trzeba w nie torby ladowac :-) (o
    szerszych pokrywach wiem)

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com