    From: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: na dalekie trasy
    Date: Thu, 26 Feb 2009 08:18:11 +0100

    > prosbe mam, pisz pod wiadomoscia i napisz cos wiecej, co ile przeglady,
    > jakie spalanie, ktorey rok posiadasz z jakim przebiegiem.

    Wedle życzń :0
    Posiadam rocznik 2006 od nowości u mnie, kupiona w salonie, w obecnej
    chwilii mam przejechane prawie 28kkm.
    Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale uważam,
    ze nie ma na czym oszczędzać), przy 18 tyś duzy przegląd z regulacją
    zaworów - podobno za bardzo nie było co poprawiać ale zajrzeć trzeba :) W
    międzyczasie wymieniłem 2 komplety klocków (o dziwo szybciej zuzywam tył niz
    przód - dzięki kapitalnemu Dualowi wyrobiłem sobię odruch zwalniania za
    pomocą tylnego hamulca - przedniego uzywam przy ostrzejszym hamowaniu), nowa
    opona tył starcza na ok 8kkm - zero palenia gumy itp. przód wymieniłem przy
    ok 16 kkm. Oprócz tego kompletnie nic nie wymagało inwestowania, napęd (mimo
    że przesadnie o niego nie dbałem) jeszcze dostateczny+, na wiosnę planuję
    wymienić. Motocykl uzytkowany przeze mnie "intensywnie", dużo jazy w dwie
    osoby. Co do spalania - pali nie więcej niż 8l/100km nie udało mi się
    uzyskać większego spalania - nawet podczas dłuższych tras - 200-300km w dwie
    osoby przy prędkościach powyżej 160 km/h. Niestety dla mnie przynajmniej
    osiągnięcie 6 L jak często gdzieś słyszę było niemożliwe - jeżdzę
    dynamicznie i szybko. Co do komfortu - przydałaby się tylko większa szyba -
    trochę "majda" głową powyżej tych 160 ale wiedziałem co brałem - naked i
    trzeba się z tym pogodzić. Co do dynamiki i zwinności niejeden sport mógłby
    pozazdrościć - oponę jestem w stanie na dobrej drodze zamknąć, obydwa
    podnóżki mam lekko spiłowane - Honda daje radę :) - przeciętnego
    uzytkowanika sportowej 600 do 200km/h spokojnie objedziesz :D Bardzo
    elastyczny silnik - jeszcze teraz, jak się czasem zamyslę, próbubuję zapinać
    7 bieg :D. Naprawdę dobre hamulce - moja ma ABS - nie udało mi się jeszcze
    go "włączyć" przy normalnej jeździe, czasem dla kontroli świadomie jadąc
    wolno łapię uślizg - ciagle ABS czuwa :) Po 3 sezonach w dlaszy ciągu bardzo
    jestem z CBF zadowolony, nie zmienił bym go na inny mnotocykl - mialem
    okazję potestować rózne sprzęty i na tą chwilę daleko ew w planach miałbym
    Sprinta ST - ale to odległa przyszłość. Zawsze ciągnęło mnie w
    stronę"plastików" - moim zdaniem nasze drogi niestety nie nadają się dla
    tych bądź co bądź fajnych motocykli. Mam nadzieję że pomogłem Ci w doborze
    sprzętu - jak masz jeszcze jakieś pytania - pisz.

    Pozdrawiam
    Bartek