  • 1. Data: 2013-06-21 13:08:47
    Temat: nMOSFET o niskim napięciu progowym
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    Kopię pół dnia i nie mogę się dokopać :(

    Szukam nMOSFETA małej mocy, na napięcie Uds powyżej 30V, prąd powyżej
    10mA o niskim napięciu progowym . Ewentualnie n-jFET o niskim napięciu
    progowym (w sensie minimalna |Vgs|), dostępny w sprzedaży.

    Na razie nie udało mi się znaleźć nMOSFETa poniżej 2.1V a jFETy maja
    za duży rozrzut parametrów no i tylko 30V :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2013-06-21 13:17:14
    Temat: Re: nMOSFET o niskim napięciu progowym
    Od: Zbych <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Na razie nie udało mi się znaleźć nMOSFETa poniżej 2.1V a jFETy maja
    > za duży rozrzut parametrów no i tylko 30V :(

    BSS138?

    Filtr wyszukiwania w farnelu ma na liście napięcie progowe

    http://goo.gl/ijVXF

  • 3. Data: 2013-06-21 13:29:38
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    W www.diodes.com (dawny Zetex) zaczynają się od Vgs(th)=1V (dla Vds nawet
    60V). Może coś podejdzie (kwestia rezystancji i rozmiarów).
    http://www.diodes.com/products/catalog/list.php?pare
    nt-id=32&page=0
    Większość oferty dostępna w Digikey.

    Ewentualnie przejrzałbym Fairchild pod kątem "Digital FET" (ale tu raczej
    niskie Vds).

    RobertP.

  • 4. Data: 2013-06-21 13:49:24
    Od: "Stasiek_T" <t...@p...onet.pl>

    wiadomości news:1197733966$20130621130847@squadack.com...
> [...]
    > 10mA o niskim napięciu progowym . Ewentualnie n-jFET o niskim napięciu
    > progowym (w sensie minimalna |Vgs|), dostępny w sprzedaży.

    Zobacz nMOSFET typu DMN5L06 , są w FARNELLu.
    datasheet:
    http://www.diodes.com/datasheets/ds30929.pdf

  • 5. Data: 2013-06-21 13:57:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Zbych,

    Friday, June 21, 2013, 1:17:14 PM, you wrote:

    > BSS138?

    Rzeczywiste napięcie jest sporo ponad 1V Ale i tak lepiej niz inne.
    Dziwne tylko, ze jakiegos PDFa tego tranzystora widziałem ale z innymi
    napięciami :(

    > Filtr wyszukiwania w farnelu ma na liście napięcie progowe
    > http://goo.gl/ijVXF

    Dzięki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-06-21 14:01:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Stasiek_T,

    Friday, June 21, 2013, 1:49:24 PM, you wrote:

    > Zobacz nMOSFET typu DMN5L06 , są w FARNELLu.
    > datasheet:
    > http://www.diodes.com/datasheets/ds30929.pdf

    Strzał w 10 - niższe napięcie i tańszy od BSS138 - dzięki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-06-21 15:28:01
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Na razie nie udało mi się znaleźć nMOSFETa poniżej 2.1V a jFETy maja
    > za duży rozrzut parametrów no i tylko 30V :(

    Seria PMF od NXP ma Vgs do 1V ale napięcia Uds kończą się chyba na 30V.
    Kiedyś długo też szukałem i zdecydowałem się wreszcie na PDTC143Z, może
    waro sprawdzić czy coś takiego da się u Ciebie zastosować.

    --
    AWa.

  • 8. Data: 2013-06-21 17:28:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

    Friday, June 21, 2013, 3:28:01 PM, you wrote:

    > Seria PMF od NXP ma Vgs do 1V ale napięcia Uds kończą się chyba na 30V.
    > Kiedyś długo też szukałem i zdecydowałem się wreszcie na PDTC143Z, może
    > waro sprawdzić czy coś takiego da się u Ciebie zastosować.

    Dzięki - to nie takie zastosowanie.

    --
    Best regards,
    RoMan