  • 1. Data: 2013-06-19 22:36:41
    Temat: Pierdolneło jak tralala!!
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Moja wina!! Przyspawałem tantala na odwrót.. Głupie 12V !! Iskry,
    fajerwerki , huk jak za starych dobrych czasów z przegrzania TG-32 !!
    I tak sę myślę: w końcu jest to rozwiązanie tańsze od petard. Mało
    tego, jest odnawialne !!

  • 2. Data: 2013-06-19 22:48:09
    Temat: Re: Pierdolneło jak tralala!!
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    On 19 Cze, 22:36, Stachu Chebel <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > fajerwerki , huk jak za starych dobrych czasów z przegrzania TG-32 !!
    > I tak sę myślę: w końcu jest to rozwiązanie tańsze od petard. Mało

    Prototypy uruchamiamy pradem, a nie napieciem:) Dotykajac paluchem
    wrazliwych miejsc:) To zwykla oszczednosc czasu, o ile nie sa to
    uklady WN.

  • 3. Data: 2013-06-19 23:42:08
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-06-19 22:48, Leming Show pisze:

    > Prototypy uruchamiamy pradem, a nie napieciem:) Dotykajac paluchem
    > wrazliwych miejsc:) To zwykla oszczednosc czasu, o ile nie sa to
    > uklady WN.

    Znaczy sie zamiast napiecia przykladasz prad do zaciskow ?
    Zamiast palca lepiej chyba na jezyk ?

  • 4. Data: 2013-06-19 23:55:16
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    =====

    Hehe, to ja już wiem, czego użyję na Nowy Rok :)))

  • 5. Data: 2013-06-19 23:56:05
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-19 22:36, Stachu Chebel pisze:
    > Moja wina!! Przyspawałem tantala na odwrót.. Głupie 12V !!

    Jeśli pojemność niezbyt duża to może pora przejść na ceramiczne. Ja w
    nowych projektach używam ceramiczne rzędu 10uF w obudowie 1206.
    ELektrolity tylko w zasilaczu, a tantale wcale.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2013-06-20 00:02:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Stachu Chebel napisał:

    > Moja wina!! Przyspawałem tantala na odwrót.. Głupie 12V !! Iskry,
    > fajerwerki , huk jak za starych dobrych czasów z przegrzania TG-32 !!

    Nie przypominam sobie, żeby mi tranzystor germanowy jakoś zdrowo huknął
    (TG-32, sobie w ogóle nie przypominam, TG-52 -- to i owszem). Jak on
    w ogóle mógł zrobić łup? W przegrzanym półprzewodnik się rozpływał
    i zdychał po cichu.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2013-06-20 00:16:28
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

[...]

    Chyba TG-3A. O ile pamiętam to był "specjalny niskoszumny". Ale TG-32? Tego
    nie pamietam.

  • 8. Data: 2013-06-20 00:41:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Thursday, June 20, 2013, 12:02:26 AM, you wrote:

    > Nie przypominam sobie, żeby mi tranzystor germanowy jakoś zdrowo huknął
    > (TG-32, sobie w ogóle nie przypominam,

    Sprawdzam w starym katalogu - bo głowa już nie ta - też nie widzę.
    Pomiędzy 20 (TG20) a 34 (seria ASY34-37) jest dziura w numeracji, potem idą
    w.cz. TG37-41.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-06-20 00:44:29
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-19 22:48, Leming Show pisze:

    > Prototypy uruchamiamy pradem, a nie napieciem:)

    Odkąd uruchamiam przez żarówkę, nie muszę kupować
    tranzystorów na worki. :-)

    --
    rry

  • 10. Data: 2013-06-20 01:20:28
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 20 Cze, 00:16, "Tomek" <t...@o...eu> wrote:
> [...]
    > tego, jest odnawialne !!
    >
    > Chyba TG-3A. O ile pamiętam to był "specjalny niskoszumny". Ale TG-32? Tego

    Spytaj Wujka Googla !!